Det er jo flere her som har bikket 12 uker. Har dere sluttet med folsyre? Eller tar dere det litt til "for sikkerhets" skyld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Apotek1 også, jeg var å hamstret i helgenDet er faktisk 30% på farmasiet.no for gravid kosttilskudd
Jepp, de er de viktigste Men jordmor sa at jeg godt kunne fortsette med gravidtabelettene, da de inneholder alt av vitaminer, og jeg bare tisser ut overskudd uansett. Som folat. Men jeg har ikke klart å ta de tablettene før nå pga kvalme. Har bare kjøpt vitaminene hver for seg, da de var lettere å få i seg pga størrelsen. Men som du skrev, jod, tran og jern er viktigst nåHar ikke tenkt over at jeg ikke trenger å ta de mer hvilke vitaminer trenger vi å ta fremover? Tran, jod og jern?
Sliter virkelig å få i meg de gravid vitaminene
Apotek1 også, jeg var å hamstret i helgen
Ja, vil tro det er mye det sammeHandlet 2 pakker nå i samme slengen, har jeg til svangerskapet er over. regner med at det er ganske likt innhold i denne som den du bruker når du ammer. Så bruker det til det er tomt