lille marihøne
Forelsket i forumet
Nå er jeg i uke 12 (HURRA!!). Bør jeg fortsette med folat eller kan jeg slutte nå (boksen er tom også)? Hva gjør dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lille marihøne
Jeg håper folat og folsyre er det samme, for det var folsyre jeg mente. Tran inneholder ikke det som jeg vet iallefall. Jeg har tatt det hver dag fra vi begynte "prøvingen". Sist(2007) brukte jeg til uke 12, men jeg vet ikke hva som sies i 2009:)
ORIGINAL: AnTho
Uff, folat ja.. Har ikke klart og tatt de jeg, jeg får transmak i munnen hele dagen og det er ikke flott når man er kvalm :P Men, gjør det noe om jeg ikke har tatt disse? (tatt 14 stk eller noe tilsammen).. ? [&:]
ORIGINAL: GripDagen
Syns det er rart at noen har vært så slække med folat når det er så klart over alt man leser om graviditet og hvor viktig det er.
ORIGINAL: Pink moon
Jeg har heller ikke vært flink med å ta folat daglig [8|] Jeg er i uke tolv og har egentlig ikke sluttet helt, men tror ikke jeg har planer om å fortsette å ta de. Jeg kommer til å ta tran, floradix og jerntabletter fremover [:)]