Slutte med bleie

Mine3nydelige

Elsker forumet
Noen andre av barna her som holder på eller har sluttet med bleie???
Keilin har no gått uten bleie i en uke. Hun har hatt to uhell for dagen,men ikke i går da var hun tørr hele dagen..Er to uhell mange??? No i begynnelsen..Husker ikke fra eldste[:D]

Flink hun er! [:)]

Tobias bruker bleie enda. Tenkte å begynne så smått med avvenningen til sommeren, men det avhenger litt på om han blir medisinert for forstoppelse enda eller ikke. Med medisinene har han nemlig ikke kontroll over bæsjinga i det hele tatt, og da er bleie lurt [;)]

Flinke jenta di!
Her er det ikke antydning til bleieslutt. Setter han på do hver morgen og kveld, og han syns det er stas, men kommer jo ingenting...[8|]

flink hun er[:)] Mia sluttet med bleie før jul både på dag og natt og det går kjempefint. må passe på når hun er opptatt og leke med andre og ikke "har tid" til å gå på do, men ellers er det ingen uhell, heller ikke på natten. Lykke til med bleieslutt

oi så flink da[;)]
Her må vi sikkert vente til sommeren,men vi har begynt å forbedre han på att han må sitte på do eller potte..men han er ikke så glad i det for å si det sånn..[&o]

her har vi begynt med dogåing de siste ukene.... tisser alltid når vi setter han på do .. å idag gjorde han nr 2 for første gang i do[8D][:D] da hadde vi en stolt gutt her[8D]

vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med bleieslutt... nå har jeg jo på han bleie hele tiden unntatt  da jeg setter han på do.... vet ikke om jeg "tør" å la han gå uten bleie mellom doturene eller om jeg faktisk bare skal gjøre det for å se om han skjønner at han ikke har bleie å må si ifra at han må på do.å selvfølgelig at jeg passer på å følge han ofte nok på do..

hvordan gjør dere det?  noen som har noen gode erfaringer å dele?[:)]

Nei. Leo er ikke så interessert i det enda. Han vil tisse på do innimellom, men bæsje, nei det vil han helst gjøre i bleia i en krok.... [8D]

Mali har sluttet med bleie på dagtid. Hun fant ut av det selv,og det er jo supert. Hadde to uhell første dagen,å ett i går på tur hjem fra butikken,men da nektet hun på att hun hadde tissa seg ut, ;) men hele buksa var bløt :p ellers har hun ikke hatt noen uhell. Prøvde uten bleie på natt,men det var fpr tidlig ;)

Back
Topp