Slutte å spise... *oppdatert*

Elissa85

Gift med forumet
Ja...jeg vurderer det akkurat nå...For idag har jeg den dagen der jeg ikke holder på noe. Og når jeg ikke har mat i kroppen hoster jeg til jeg spyr. Føler jeg trenger en klem eller 10 akkurat nå!! [:'(]
___________________________________________________________________________________________________
Når sambo kom hjem varmet han karbonader til å ha som hamburger eller på skive, takk kjære sambo. Men tre biter var nok før jeg måtte springe å få det ut. Sambo ba meg ringe føden for å høre etter råd der, samtidig som han laget ett glass oboy. Hvem hadde trodd at melkeprodukt skulle hjelpe på kvalme og oppkast?
Idag skulle jeg ta glukosebelastning så jeg måtte faste fra midnatt. Når vi la oss i går fikk jeg halsbrann så jeg tok en gaviscon på sengen. Noe som resulterte i at jeg ikke fikk tatt den stygge glukosegreia idag, og må vente til imorgen. Irriterende!!!

Uffe![&:] Sender deg en STOR klem!!!

Da sender jeg 2o klemmer....

Takk snupper! [:D]

STOR god klem til dej snuppa!! Å en liten bukett blomster

Da sender jeg deg en hel bøtte med varme klemmer!!
og håper formen din stiger raskt... God bedring, snuppa!!

Sender en masse klemmer og håper formen blir bedre! ikke noe gøy når man hangler...[:'(]

sender deg masse klemmer [:)]

Takk alle sammen!
Håper jeg holder på mat resten av dagen... Viss ikke synes jeg synd i lillegull!

uff, håper du føler deg bedre snart.
god klem!

ORIGINAL: TITTIN72

[:)]

Usj da.. God bedring til deg!!

Stooor klem fra meg

ORIGINAL: tonii80

Usj da.. God bedring til deg!!

Stooor klem fra meg

meg og[:)]

Huff, føler så inderlig med dere som fortsatt kaster opp.. Det kan virkelig ta gleden fra en altså..

Sender deg massevis av styrke-klemmer og håper-du-blir-kvitt-oppkasten-NÅ-klemmer

ORIGINAL: TITTIN72

dytter

Back
Topp