Slutte å snuse?

Utrolig86

Betatt av forumet
Jeg trodde det skulle bli ekstremt vanskelig å slutte å snuse når jeg oppdaget at jeg var gravid. Jeg har snust i mange år, og røyka før det. Har nok hatt nikotin i kroppen i over 14 år...

Så, snuseslutt så jeg mørkt på. Men så fikk jeg et tips om å prøve Onico- en snus som ikke er snus! Ingen tobakk, ingen nikotin. Bare plantefiber, smakstilsetting osv. Det utrolige er at det har gått veldig bra. Det skal være sikkert at jeg har et svingende humør om dagen, men det skyldes nok også graviditeten!

Ville bare skrive dette til dere som sliter med å slutte å snuse- prøv Onico!

Ja jeg brukte onico ett år etter jeg sluttet! Vært snusfri i 2 år nå og onicofri i ett:P var helt genialt en periode :) men nå klarer jeg meg uten det også☺️

Så bra det funker og at du deler :) vanlig snus er ikke noe bedre for spiren enn røyk er, så håper alle som røyker og/eller snuser klarer å sluttr for spirens skyld :) man kan hvis man vil! :D

Jeg sluttet på dagen når jeg fant det ut :) var vist ikke så vanskelig :)

Prøvde det jeg også, men syns det smakte dritt. Får bare klare meg uten og heller kjenne litt ekstra på suget.
Nå frister det ikke med snus lenger, men har fryktelig lyst på røyk. Utrolig irriterende! :p

Prøvde det jeg også, men syns det smakte dritt. Får bare klare meg uten og heller kjenne litt ekstra på suget.
Nå frister det ikke med snus lenger, men har fryktelig lyst på røyk. Utrolig irriterende! :p

Prøvde du med ulike smaker, da? Jeg tror det viktigste for meg er følelsen av å "ha noe under leppa", og når det er menthol i den, så "stikker det litt" slik det skal, hehe.

Prøvde du med ulike smaker, da? Jeg tror det viktigste for meg er følelsen av å "ha noe under leppa", og når det er menthol i den, så "stikker det litt" slik det skal, hehe.

Prøvde sikkert ikke alle typene, ble så lei til slutt at jeg bare kastet boksen :p
Ta en litt sterk drops eller noe. Hehe.

Jeg trodde det skulle bli ekstremt vanskelig å slutte å snuse når jeg oppdaget at jeg var gravid. Jeg har snust i mange år, og røyka før det. Har nok hatt nikotin i kroppen i over 14 år...

Så, snuseslutt så jeg mørkt på. Men så fikk jeg et tips om å prøve Onico- en snus som ikke er snus! Ingen tobakk, ingen nikotin. Bare plantefiber, smakstilsetting osv. Det utrolige er at det har gått veldig bra. Det skal være sikkert at jeg har et svingende humør om dagen, men det skyldes nok også graviditeten!

Ville bare skrive dette til dere som sliter med å slutte å snuse- prøv Onico!
Hvor får man kjøpt dette?

så genialt! jeg har også "sluttet" (igår:P) nå må jeg på butikken å få i onico :D for å ikke få pakke den lille hamster bleien oppi leppa om dagen når man er mer enn nok hormonell fra før er jo bare helt flott ja! ;D du redda dagen min, og ikke minst dagen til gubben ;) :D :P

så genialt! jeg har også "sluttet" (igår:p) nå må jeg på butikken å få i onico :D for å ikke få pakke den lille hamster bleien oppi leppa om dagen når man er mer enn nok hormonell fra før er jo bare helt flott ja! ;D du redda dagen min, og ikke minst dagen til gubben ;) :D :p

Hehe, så bra! Jeg er veldig glad for at det fins selv. Samboeren er også glad for det- han har vært på hyttetur med meg en gang på et sted hvor det ikke var butikk og jeg gikk tom for snus. #trøsteogbære ! Det var ikke gøy for verken han eller meg gitt!

Hehe, så bra! Jeg er veldig glad for at det fins selv. Samboeren er også glad for det- han har vært på hyttetur med meg en gang på et sted hvor det ikke var butikk og jeg gikk tom for snus. #trøsteogbære ! Det var ikke gøy for verken han eller meg gitt!
haha,kjenner meg igjen i den ja! :P og nå kan man snuse med god samvittighet, så tusen takk for tips!:D

Jeg sluttet med vanlig snus igår, da jeg fant ut at jeg var gravid igår hehe :)! Så på meg er det Onico, merker fremdeles at jeg savner den vanlige snusen men lille spiren i magen er så mye viktigere ❤️

Åååh, idag kjøpte jeg onico. Redningen!!! Hehehe :D

Jeg ble etterhvert ganske kvalm av onico'en... Så nå har jeg kuttet ut den også. Men den hjalp meg uten tvil til å slutte med den vanlige snusen

Jeg sluttet uka før jeg fant ut at jeg var gravid. Trodde aldri jeg skulle klare det,da jeg hadde prøvd en gang tidligere...hadde røyka fra jeg var 12 til 24,og snusa siden 24 til 28...men hjalp ekstra til å slutte da jeg fant ut at jeg var gravid.
Men nå,9mnd etter jeg sluttet så frister det veldig noen ganger...lukter da som regel i boksen til sambo,og det holder der å da :p

Nå har jeg klart meg fire dager uten snus,fikk plutselig ikke lyst på det! Til og med onico vil jeg ikke ha:)

Sniker fra januar :) har nå vært snusfri I ca. 24 uker, og det er takket være onico. Helt fantastisk! Var tøft de første ukene/mnd., men nå er det virke ikke et problem lenger. Stå på!

Jeg har heldigvis ingen problemer med å legge fra meg nikotinen når jeg blir gravid, da jeg blir så utrolig kvalm :p første gang sluttet jeg å røyke et par dager etter pos test, nå sluttet jeg å snuse et par dager etter. Sluttet forsåvidt før jeg ble dårlig begge gangene, men er bare et eller annet oppi hodet som stopper meg og sier at det smaker dritt når jeg er gravid :p

Jeg sluttet med vanlig snus for 2 1/2 år siden og gikk over til Onico... Snuste det frem til 24.juni i år.. Da klarte jeg endelig og slutte HELT:)

For meg var ikke nikotinen vanskelig å kutte, det gikk på dagen.. Men det som var vanskelig bar suget etter å ha noe under leppa...

Jeg har ennå lyst på snus(onico) nesten hver dag.. Men det får bedre og bedre:)

Men.. For en redning onico er:)

Back
Topp