Slutte å røyke på Champix - noen med erfaring ?

Jeg prøvde for noen år siden, fikk nesten alle bivirkninger og kunne derfor ikke fortsette :-(
Kjente en som har sluttet med bruk av champix da og han røyker ikke idag og er mange år siden nå :-)
Lykke til :-)

Jeg er på dag 11 med champix. Blir forferdelig kvalm når jeg tar den på morgenen, men blir bedre etter jeg har spist. Ellers merker jeg ikke noe spesielt, utenom at røyken ikke smaker helt det samme lenger..

Svigermor prøvde den og ble deprimert av dem! Hu slutta tvert med de når hu ikke følte noe når hun hadde barnebarnet(som da var 3mnd) på fanget!

Stesvigerfar kjente bare litt ubehag når han røyka. Den hadde omtrent ikke noe virkning på han.

Jeg har vært røykfri i 5 år nå, og jeg brukte champix! Ble kvalm av de, men halverte dosen og da gikk det mye bedre :) har bare god erfaring med de! Lykke til!

Jeg har ikke merket noe jeg.. Før jeg i dag begynte på den 8 tabletten i dag morges... Gikk kanskje 30 min, så måtte jeg kaste opp.... Følte meg egentlig i god form etterpå... Så jeg reiste til senteret.. Rakk ikke å gå inn inngangsdøra engang før jeg måtte kaste opp igjen :(

Håper dette avtar?? At det bare er i starten? For sånn her orker jeg ikke dag ut og dag inn i 11 uker.. Går og er skikkelig kvalm.. Ubehagelig.. Det eneste positive er at jeg ikke orker å gå å røyke..

Hvis du ikke har merket noe før nå, og det bare er en dag med oppkast og kvalme foreløpig, så kan det jo være at du rett og slett ikke er i form også?

Jeg har gått på de en gang tidligere, sluttet og røyke i 6 mnd. Høres kanskje dumt ut og si at jeg sytnes det gikk veldig lett når jeg gikk på champix i og med at jeg begynte igjen, men jeg følte det alikevel altså. Idioti som gjorde at jeg begynte på igjen. Selv merket jeg ingen bivirkninger, annet enn det som også er typisk når man slutter og røyke. Sov veldig dårlig en periode ette rrøykeslutt blandt annet.

Har nettopp begynt på de igjen selv, og merker ingen bivirkninger denne gangen heller.

Jeg sluttet å røyke ved hjelp av champix for over fire år siden og er kjempefan! Jeg vet det er mange bivirkninger, og man må så klart følge med på seg selv, men jeg opplevde det nesten bare positivt (bivirkninger var masse spennende drømmer og etter to måneder fikk jeg veldig oppblåst mage, noe som til slutt gjorde at jeg måtte kutte ut champix litt før tiden, men det gikk fint.). Jeg merket ingenting først, og dagen før sluttedag røkte jeg fem på rad før sengetid og tenkte at dette var baaaare bortkastet. Neste morgen kjente jeg suget et sekund, men tenkte at etter alt dette kunne jeg i alle fall forsøke å la være. Har ikke røkt siden, og har ikke hatt lyst på heller. Jeg var storrøyker og trodde aldri jeg skulle klare å slutte, så det er ganske stort. :)

Jeg tror nok du må jobbe litt med deg selv også, røykeslutt kommer ikke av seg selv, ikke engang med champix. Jeg tenkte nok mye på røykeslutt og hadde en del tanker etter å tidligere ha lest "Endelig ikke-røyker" av Allen Carr (anbefales!) som hjalp. Håper du får en like god erfaring som meg! Lykke til! :)

Kjenner 2 som har sluttet ved hjelp av det :)

Hvor mye koster det? :)

Det er snart 3 år siden jeg sluttet å røyke på Champix!!!!!
Jeg gikk på de i tilsammen 6 uker, da begynte jeg å grine hele tiden. Uansett hadde jeg da vært uten Nikotin i 1 mnd og det var nok for ikke å begynne igjen! Bruk slutta.no, det er motiverende. Lykke til!!!

Jeg kjenner et par som brukte det og de ble røykfrie etter et par uker. Virker som at det er et veldig bra produkt. De fikk noen symptomer, men de kom seg igjennom det og jobba for det :) Så be strong!

+1 Champix - euhealth247.com Mamma brukte det 'for morro skyld' - bare for å prøve. Hun slutta, etter å ha røykt i 30 år. Derfor testa jeg det også, og det funka om bare det! Helt merkelig, man skal jo røyke som vanlig - men etterhvert så bare har man ikke lyst på, ser ikke vitsen liksom. Herlig

Last edited:
Back
Topp