Slutte å amme?

Sadmira

Glad i forumet
De siste dagene har lillegutt heller ville hatt flaske enn pupp og det har han fått. Har pumpet og gitt han det. Men når vi var hos HS (vår var bortreist, så vi fikk ei anna ei) så blir hun nesten sint og sier det at nei jeg måtte tvinge han for det var best. Men herregud det viktigste er jo at han får mat ikke hvordan. Ble kjempelei meg og helt satt ut. 

ka e d for ei hs da? herlig heten. e jo som du seie, e jo viktigast at han får mat, å ikkje kossen. ikkje bry deg om henna. håpe hu andra e der neste gong.

sende deg ein liten klem eg[:)]

Helt enig med deg jeg; viktigste er jo at gullet får mat ikke hvordan! Skjønner ikke hvorfor hs skal legge seg borti det og bli sint. Nå ble jeg egentlg litt sint på dine vegne!!

Husk at når du pumper deg og gir det, så greier du ikke å pumpe ut like mye som babyen suger ut. Etterhvert vil derfor produksjonen sannsynligvis gå ned. [&:] Var slik for søskenbarnet mitt. Hun måtte pumpe for barnet hennes greide ikke suge selv av div grunner.

Grunnen til at han foretrekker flaske er nok at det kommer raskerer der og de slipper å jobbe for maten. Er jo mye mer lettvint for deg og å amme. Så jeg ville tatt opp kampen, for å få han på puppen igjen. Han tar den nok om han ikke får flaske. [;)]

ORIGINAL: Mirus

Husk at når du pumper deg og gir det, så greier du ikke å pumpe ut like mye som babyen suger ut. Etterhvert vil derfor produksjonen sannsynligvis gå ned. [&:] Var slik for søskenbarnet mitt. Hun måtte pumpe for barnet hennes greide ikke suge selv av div grunner.

Grunnen til at han foretrekker flaske er nok at det kommer raskerer der og de slipper å jobbe for maten. Er jo mye mer lettvint for deg og å amme. Så jeg ville tatt opp kampen, for å få han på puppen igjen. Han tar den nok om han ikke får flaske. [;)]

Det blir vel en tur til sykehuset hvor jr. ble født for en prat med ammehjelpen i morra[;)]

Knurr. Jeg gir et mentalt spark i ræva til den helsesøsteren [:@]. Selvfølgelig bra om du klarer å amme, men helt enig at det viktige er at gutten din får i seg mat, ikke hvordan. Jeg klarte det ikke. Pumpet i litt over to måneder, da var det så lite melk igjen at det ikke var noe poeng lengre. Men han stortrives med MME [:)]

ORIGINAL: Stina S

Knurr. Jeg gir et mentalt spark i ræva til den helsesøsteren [:@]. Selvfølgelig bra om du klarer å amme, men helt enig at det viktige er at gutten din får i seg mat, ikke hvordan. Jeg klarte det ikke. Pumpet i litt over to måneder, da var det så lite melk igjen at det ikke var noe poeng lengre. Men han stortrives med MME [:)]

Ble liksom så paff der jeg satt. Tenkte jeg skulle prate med HS "vår" nå hun kom hjem fra ferie[:)]

Back
Topp