Slutta?

Flink :) Jeg har aldri snuset eller røyket, så har sluppet det problemet :)

Har vært føyk fri fra dagen etter testen :)

Jeg slutta og røyke da jeg ble gravid første gang for snart 9 år siden, og har holdt meg unna siden ;)

Har sluttet med snus :) det har vært et mareritt faktisk. Men har klart det :) yay

Jeg snusa før jeg fikk første mann, men sluttet på dagen jeg fikk positiv test.
Klart og holdt meg siden, så da slapp jeg det problemet denne gangen.

Men har fortsatt fryktelig lyst på....

Har vært røykfri i 6 mnd ca :)

Sluttet å røyke da jeg fant det ut :)

Jeg slutta å snuse sist gang eg fant ut at eg var gravid, begynte dessverre å snuse igjen etter det. Denne gangen har jeg ikke klart det helt :( har noen noe tips? Samboeren og de fleste vennene mine snuser også.

Jeg slutta å røyke ved forrige svangerskap og nå har jeg da vært røykfri i godt over 2,5 år :) Har ikke hatt lyst til å begynne igjen heller :)

Slutta når jeg fikk positiv test :) frister veeeldig av og til når ungene strekker strikker langt, men det blir med fristelsen ;)

Så flinke dere er! Jeg slutta å røyke for 6 år siden og har ikke lyst på i det hele tatt.. Det er lurt å begynne med noe nytt når man skal slutte å røyke/snuse. Må erstatte avhengigheten med noe annet, gjerne som er sunt!

Sluttet å snuse med en gang jeg fant det ut og gikk veldig bra:) kan anbefale nikotinfri snus til dere som syns det er vanskelig å slutte! Funker veldig bra hos meg de dagene jeg savner noe etter middag!

Hvor får man tak i nikotinfri snus? :)

Må kjøpe det :D

Jeg gjikk fra skruf ekstra sterk til onico en liten periode, nå har jeg ikke brukt noe de siste tre ukene:-)

Back
Topp