Slutta med bleie?

Bammi

Elsker forumet
Er deet mange som har slutta med bleie?

Sønnen min blir 3 år den 23. og han har ikke slutta, men går av og til uten bleie når han er hjemme.
Han er flink til å tisse på do selv, men bæsje på do vil han ikke.
 
Sebastian blir tre år 28 desember,han slutta med bleie i sommer.Tørr både natt og dag.
Men han var klar for det selv,alle ungene mine har slutta med bleie før de var to år uten Sebastian da han var to år og 7 mndr.[:)]
 
Cecilie slutta med bleie 3mnd før hun ble 3 år!! slutta da dag og natt og har hatt veldig få uhell...
tror ikke det er noe å stresse med! når de er klar går det nok mye enklere:)
 
vi er godt i gang med avvenning,har kunn på seg bleie når vi er ute og om natten.han bæjet på do i fjor sommer med vil ikke nå.
 
Gutten min ble 3 år for en måned siden, men han VIL IKKE slutte med bleie!!! Trassig.
 
Jenta mi ble 3 i aug og hun var kjempeflink i sommer, gikk uten bleie om dagen men da hun kom i bhg igjen så skulle hun ha bleie og vi sliter ennå med å få henne til å gå uten. Hun vill ikke! Men heldigvis...når hun skal bæsje så går hun på do.
 
Madeleine ble 3 i august, og slutta bleie et par dager etter geburtsdagen. Ho fant selv ut at ho var blitt stor jente da ho ble 3, og at ho ikke ville ha bleie lenger. Har fremdeles bleie på om natta, men den er som regel tørr. Stresser ikke med å slutte om natta enda. Tar det i hennes eget tempo [:)]
 
Sønnen min var 2år og 11mnd da han sluttet med bleie om dagen og natta..

Noen barn er tidlig ute med å slutte mens andre blruker lenger tid..
Ikke noe vits å slutte før barnet er klar for det selv ihvertfall[:)]
 
Nope [:@] Hun går på do men ingenting skjer..Og det hjelper vel ikke at hun har blitt storesøster og vil være baby igjen.
 
Minsten min blir 3 år i desember og han har ikke sluttet å bruke bleier, men er flink å gå på potten når han skal bæsjeHåper å få han bleiefri til neste mann kommer i mars
 
Eldstemann sluttet med bleie tidlig i sommer-han blir 3 år på julaften. Han hadde prøvd å sitte på do et par ganger uten at det kom noe, så en dag kom det noe-og deretter var det do hele tiden. Eller han har bleie om natta-bleia hans er så full på morran, at helsesøster sa at da burde jeg vente med å ta vekk bleie da.
Han hadde også litt tilbakefall/uhell når han begynte i bhg igjen etter sommeren, men det var ikke mange ukene før han var i rute igjen
 
Jenta mi blei 3 i oktober,og hun sluttet med bleie i november-både på dag tid og på natten[:D]
 
Prinsessa mi fylte tre i oktober og hun går mest med truse hjemme, hun tisser og bæsjer på do somregel men på barnehagen bruker hun bleie,regner med det ordner seg snart da[:D]
 
Her slutta angelica med bleie i starten av desember på dagtid og ei uke etter hun fylte 3 år(14 desember) så var hun tørr på natta også:D
 
Oscar ble tre år i august.Han sluttet med bleie på dagen i juli. Men bæsje på do nektet han så han bæsjet i bleie frem til desember. Den siste uka har han sovet uten nattbleie og, uten uhell
 
min sønn ble 3 år 1 november, han sluttet helt med bleie da han var 2,5 år, tørr om natten også.
 
Lillebror ble 4 nå i begynnelsen av januar, og det er ett år siden han sluttet med bleie både på dagtid og natterstid. Han styrte hele bleieslutten selv, kom hjem fra barnehagen endag og sa at bleier er for babyer, så det skulle han IKKE bruke lenger.
 
Jenta mi blei 3 i oktober å ho slutta ifjor sommer når ho va 2,5 år.... tørr dag å natt.... men slutta ikkje med nattbleie før i desember...[:)]
 
Back
Topp