Slutt...

Bruker32ja

Blir kjent med forumet
Idag er jeg en uke unna termin dato, og min kjæreste har valgt å gjøre det slutt med grunn om at han har funnet ut at han trives bedre uten meg enn med meg.

Noen som vet hvordan jeg gjør ting med nav, må jeg søke på nytt, eller kan de endre søknaden min til alenemor over tlf?
Er det veldig mange ting jeg må fikse i forhold til det å være alene med baby?

Åh så trist.. :-\
Håper dere finner en løsning og at han bare innser hvor teit han er!!

Du kan ringe dem å forklare situasjonen og at du må endre litt på opplysningene du har oppgitt. :)

Ser ut som han har bestemt seg :(
Håper d, for blir en lang prosess viss jeg må søke på nytt...
Tusen takk for svar :)

Dette høres virkelig ikke godt ut!:( uff stakkars deg, hvordan tar du det? Er jo hormonell nok som høygravid.. Håper alt med nav ordner seg, har dessverre ingen kunnskap rundt det

Fikk vondt i magen av deg nå :( Men dette kommer du sterkere ut av ;)
Du må nok søke om all stønad på papir, overgangsstønad, bidrag, dobbel barnetrygd osv. Har du vært aleneforsørger tidligere? Du har krav på endel forskjellig. Ville søkt om å få hele permisjonen også.
Det er han som kommer ut som taperen i dette forholdet, kjære! Ta vare på deg selv og omgi deg av gode venner :*

Jeg får lyst til å skrike av frustrasjon når jeg hører om damer som blir dårlig behandla her inne!! Jeg blir skremt av hvor mange latterlige menn som fins der ute og hvor stygge de kan være med de gravide damene sine! Herregud altså :(

Jeg leste opp innlegget ditt for mannen min og han bare rister på hodet og sukker helt oppgitt. At samboen din kunne forlate deg nå er bare helt utrolig.
Jeg ville bare gått til et NAV-kontor og sagt hjelp. Rett og slett. Be dem ramse opp alt du har krav på og gi deg alle skjemaer du skal ha. Å lese seg til alt for aleneforsørgere er for spesielt interesserte og tidkrevende.
Lykke til! :)

Tusen takk for fine ord og for hjelp :)
Skal dra til nav og få den hjelpen jeg trenger :)

Det viser seg at han har vært utro i februar og at han slo opp fordi han hadde dårlig samvittighet, og ikke klarte å leve med det lengre. Han har på få timer kommet med veldig mange grunner for å slå opp, og nå vil han ikke slå opp alikavell... Trur det er like så greit at dette skjedde nå, selv om det hadde vært fint om han hadde manna seg opp å fortalt det for lenge siden, da jeg har spurt han om akkurat den kvelden så mange ganger, da jeg egentlig viste at noe hadde skjedd...

Mannfolk!

Fy faen det er typisk.. Burde absolutt vært mann nok til å fortalt det tidligere!! Men så er han jo ikke mann nok til å være trofast så, da er han ikke no til mann uansett. GOOD RIDDANCE! Du klarer deg supert uten, stikk innom alenemor/far forumet her på BV er sikkert mye hjelp å få. Og støtte får du i massevis :) Man blir nesten rik av å være singel ..!

Huff å huff. Men skal du søke om overgangsstønad å andre stønader som alene forsørger må du/han flytte for dere kan ikke ha samme adresse. Så bor dere sammen må dere flytte for dere selv å melde det til folkeregisteret.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jøss for en dust, han kunne ikke stå løpet ut med deg og støtte deg den siste tiden?!
Jeg kan desverre ikke noe om reglene, me sender jeller en nlem jeg :) Alt ordner seg!

Huff for en "mann"!
Sende dæ en stooor klem, alt årne sæ nok! :-)

Uff.. Så trist :( det er jo ofte en slitsom tid for begge parter under en graviditet.. Humørsvigninger, dårlig form osv.. Ikke dumt å 'bite tenna sammen' til kropp og sinn går seg til litt..

Sender deg en klem og håper han skjønner for en teit avgjørelse han har tatt :'(

Storebror mars 2007
Lillebror ventes sept 2013

Klem til deg! Det ordner seg nok til slutt. Han blir uansett taperen her!

Back
Topp