Slutt på sovinga?

Sugermama

Elsker forumet
Herrefred så trøtt æ e om dagan. Kroppen min har jo slutta å sove! Vokne mange ganga om natta og vokne TILI opp. Lægg æ mæ klokka 01.00 så vokne æ like forbanna opp 100 ganga og e lys våken klokka 06.00[8D] Men vokne ikkje fordi æ må pisse.
Syns kroppen begynte LITT vell tili å øve på nattevokninga, kunne no vente i 7.uke t så æ bikke uke 30[8D]

Andre som har mista søvnen sin? Å eventuelt kanskje har funne en mirakel kur så man får sove litt lenger?[;)]

Vet hvordan det er, har slitt mye med søvnen i det siste.
Men for et par dager siden voknet jeg om morningen og skjønte ikke bæra for jeg hadde bare vært opp 1 gang [8D]
Mannen min er sjø man så jeg har sengen for meg selv akkurat nå, å det eneste jeg fant ut var forskjellen på de andre nettene var at jeg hadde lakt på skrå i senga [8D] å prøvde dagen etter å ligge på "min" siden, men da våknet jeg ørten ganger igjen. så av en eller annen merkelig grun så sover jeg mye bedre når jeg ligger på skrå i senga på høyre siden med pute mellom bena å en bak ryggen for å støtte opp.. skal invistere i et skli laken å tenkte jeg. mye enklere å snu seg i sengen om natten.

Jeg slet veldig med at jeg våknet mye for noen uker siden, men nå sover jeg kanskje rundt 4-5 timer og våkner med vond rygg og at jeg må på do. Med en gang jeg åpner døra så står det 2 duracellkaniner (kattene) og venter på meg for da vil de ha frokost. Så blir en tur på badet og ned i 1 etg for å mate kattene og tilbake i senga og strekke ut ryggen. Så varierer det veldig hvor lenge jeg ligger før jeg får sove igjen.
Noen ganger får jeg sove 6-7 timer, da får jeg stortsett ikke sove mer uansett hvor lenge jeg ligger. Men har vært sykemeldt nå så da har det fungert å prøve å sove lenger. I morgen er det hverdag igjen og jeg skal opp 05:50. Gleeeeder meg [&:]  Men da blir det nok en tur på sofaen før vi starter på middagen tenker jeg.

ORIGINAL: hctib89

Herrefred så trøtt æ e om dagan. Kroppen min har jo slutta å sove! Vokne mange ganga om natta og vokne TILI opp. Lægg æ mæ klokka 01.00 så vokne æ like forbanna opp 100 ganga og e lys våken klokka 06.00[8D] Men vokne ikkje fordi æ må pisse.
Syns kroppen begynte LITT vell tili å øve på nattevokninga, kunne no vente i 7.uke t så æ bikke uke 30[8D]

Andre som har mista søvnen sin? Å eventuelt kanskje har funne en mirakel kur så man får sove litt lenger?[;)]

ja jeg er oppe flere ganger i løpet av natten.. jeg våkner at alle herses lyder.. katta som mjauer ute, at det plutselig begynner å regne, eller at jeg må på do (som er flere ganger om natten i seg selv), stivt og vondt bekken og korsrygg og må da bevege på meg litt, våkner av at jeg er sinnsykt tørst, og plutselig våkner jeg av absolutt ingenting.. lys våken har jeg også vært utallige ganger kl 06.00.

så ja, jeg våkner veldig mye om natten... før jeg ble gravid sov jeg som en stein gjennom hele natten, og jeg sov leeeenge! natterangel var jeg også før... nå er jeg dødstrøtt kl 21.30. hehe
ganske slitsomt, siden jeg fortsatt jobber.. men det ender med at jeg kommer senere på jobb, siden jeg blir så sliten og uopplagt av dette.. er aktiv sykemeldt, så da går det jo! [;)]

Hoff, hørtes ikkje bra ut d der da. Vokne ikkje av smerta i bekken eller tissetrengt, men bare vokne hele tia å ligg å knør[8D] Kunne sove i evigheta før, men ikkje no, utruli frustreranes sia æ e såååå peise trøtt hele dagen! Sovne lett på dagen hvis æ vil, men vil jo sove gjennom natta[8D]
ORIGINAL: girlypai

ORIGINAL: hctib89

ja jeg er oppe flere ganger i løpet av natten.. jeg våkner at alle herses lyder.. katta som mjauer ute, at det plutselig begynner å regne, eller at jeg må på do (som er flere ganger om natten i seg selv), stivt og vondt bekken og korsrygg og må da bevege på meg litt, våkner av at jeg er sinnsykt tørst, og plutselig våkner jeg av absolutt ingenting.. lys våken har jeg også vært utallige ganger kl 06.00.

så ja, jeg våkner veldig mye om natten... før jeg ble gravid sov jeg som en stein gjennom hele natten, og jeg sov leeeenge! natterangel var jeg også før... nå er jeg dødstrøtt kl 21.30. hehe
ganske slitsomt, siden jeg fortsatt jobber.. men det ender med at jeg kommer senere på jobb, siden jeg blir så sliten og uopplagt av dette.. er aktiv sykemeldt, så da går det jo! [;)]

Her svingerd et veldig..men har lange perioder der jeg vokner hver time im natat og må tisse eller bevege meg..nå er beggene blitt mangen grader værre så jeg sliter med å ligge i ro..stråler så sykt nedover beina..buhuuu..føler meg som en sombie om dagen

Er konstant trøtt jeg, så sliter egentlig ikke med å ikke være trøtt om natta. Det som holder meg våken er snuppa mi som nå kommer seg utav senga selv, og kommer innpå rommet vårt gjerne flere ganger om natta[:'(]

Våkner ofte av at jeg ikke får puste ordntlig. Det er gjerne hvis jeg har havna på ryggen. Også hvis rygg og bekken er ekstra vond eller jeg må opp å tisse. Jaja, det er vel bare å venne seg til nattevåk først som sist[;)]

Våkner sikkert 10 ganger på natta, 2 ganger for å gå på do og de 8 andre gangene er det bare for å snu meg..[:'(] Også er det jo så slitsomt å snu seg + at man må passe på og ikke snu seg for fort, for da strekker det så i magen! 

Ja d begynne å bli et problem! Kjenne d strekk så djævelsk hvis æ e litt for rask[:'(] Nesten så æ ser for mæ at huden revne, men vet jo at den ikkje jør d da, men d e skikkeli hæææsli! Å værre blir d[8D]

Er ikke så ille som hos deg, men merker at jeg ikke klarer å sove lenge på morgenen uansett om jeg har fri. Og våkner også lettere av lyder enn jeg bruker. [8|]

Back
Topp