Slutt på slaraffenliv!

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Idag er det 8 uker siden lillebror ble født. Jeg har stort gått her hjemme å kosa meg i soffan med alskens god mat, godteri, sjokolade, u name it! Enkelte dager har veldig virkelig STAPPA i meg, apetitt til tusen! :confused: Ikke trilla noe særlig da han slokner umiddelbart i vogna og sover 2-3 timer uten en lyd.

Alikevel har jeg gått ned 16 av 20 kilo! I dag veide jeg meg igjen, og har gått OPP en halv kilo! :eek::oops: Da kom ånden over meg! Nuh er det slutt! Nå må jeg begynne å dra nytte av muligheten for sakte vekttap ved hjelp av amming, samt muligheten for å trimme på dagtid med styrkeøvelser og trilleturer.

I dag har jeg spist to knekkebrød med makrell i tomat til frokost istedenfor tykke, deilige hjembakte brødskiver med syltetøy og ost :p Jeg har gjort mine første 20 minutter med styrketrening etter å ha googla hva slags øvelser det er greit å starte med :) Nå spiser jeg et eple og en kiwi til mellommåltid istedenfor for å RAIDE skapet for førjulsgodter, kaker og andre herligheter! ;)

Heia meg! :rolleyes:

You go girl. Jeg har tenkt i samme baner. Skal være flink fram til jul i første omgang, for da veit jeg at sprekker uansett :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe, utrolig bra:P
Du er flink!:)
Jeg tenkte få tredemølla mi i hus i løpet av helgen,den står i garasjen nemlig...:P Vil ikke gå ned noe mer, men vil ha kondis...puster og peser som en hvalross etter en tur opp på loftet jo:P

Hehe. ja det er best å begynne før det er "for sent". På søndag er det jo 1 desember å tenk så greit det er å ha vært igang med en ny og bedre livsstil når 1 januar er her, da "alle" skal begynne, og du har vært igang en mnd allerede :) Man føler jo på en måte at man har fått ett forsprang da :D

Idag er det 8 uker siden lillebror ble født. Jeg har stort gått her hjemme å kosa meg i soffan med alskens god mat, godteri, sjokolade, u name it! Enkelte dager har veldig virkelig STAPPA i meg, apetitt til tusen! :confused: Ikke trilla noe særlig da han slokner umiddelbart i vogna og sover 2-3 timer uten en lyd.

Alikevel har jeg gått ned 16 av 20 kilo! I dag veide jeg meg igjen, og har gått OPP en halv kilo! :eek::oops: Da kom ånden over meg! Nuh er det slutt! Nå må jeg begynne å dra nytte av muligheten for sakte vekttap ved hjelp av amming, samt muligheten for å trimme på dagtid med styrkeøvelser og trilleturer.

I dag har jeg spist to knekkebrød med makrell i tomat til frokost istedenfor tykke, deilige hjembakte brødskiver med syltetøy og ost :p Jeg har gjort mine første 20 minutter med styrketrening etter å ha googla hva slags øvelser det er greit å starte med :) Nå spiser jeg et eple og en kiwi til mellommåltid istedenfor for å RAIDE skapet for førjulsgodter, kaker og andre herligheter! ;)

Heia meg! :rolleyes:
Heia deg! Hva slags øvelser fant du ut at det var best å begynne med?

Så flink du er! :)

Her blir det nok slaraffenliv en stund til, gitt. Jeg trenger mer søvn for å ha overskudd til trening, så det får holde med trilletur enn så lenge.

Back
Topp