Slutt på herligheten imorgen....

girl

Glad i forumet
Jaja, da har jeg kun denne søndagen igjen før min herlige permisjonstid er over[:@] Merker jeg gruer meg skikkelig. Jeg er spent på hvordan det er å være så lite sammen med bebissen min....

Jeg har en krevende jobb, som gjør at jge må jobbe 100 % og tilgjengelig. Er leder på et bokompleks for voksne menn med shizofreni. Jobber turnus og lurer på hvordan det blir.

Gleder meg til å komme tilbake til kollegaer og brukere da. Bruke hodet litt.

Hvordan går det med dere i jobb? Kommer nok til å bli veldig verdifulle timer når jeg er hjemme med en våken snuppe. Har hest ved siden av, så helt ærlig talt så vet jeg ikke helt hvordan det skal gå rundt. Har allerede begynt å glede meg til neste mammapermisjon. Ikke noe planlagt enda, bare at vi vil ha en til!

Nå har jeg jobbet i 2 uker snart og det er litt uvant enda!!
Går enda greit ettersom pappa'n er hjemme i sin perm nå,men gruer meg til alt stresset med levere/hente i barnehagen[&:]
Får ikke så mye tid sammen med Julie lengre,har to seindager i uka,da er jeg ikke hjemme før halv åtte....Da sover jo hun!

Så enkelte dager reieser jeg før hun har stått opp og så har hun lagt seg når jeg er hjemme igjen[&o]

Men godt å få annet å tenke på enn babyting,få brukt hodet litt og være sammen med kollegaer[:)]

Lykke til med jobbe i morgen[:)]

Tusen takk jenter! Og lykke til dere og! Det går no bedre enn forventet som med alt annet!

Lykke til på jobb igjen.[:)] Går nok veldig bra skal du se! [:)]
Jeg starter å jobbe til tirsdag. Gru gleder meg, men det er flere grunner til[:)] Men nå som jeg har sykt barn, så blir det spennende å se om jeg må være hjemme første jobb uka mi. Det er jo typisk det.

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Lykke til alle som begynner å jobbe i morgen. [:)]

Back
Topp