slutt på grøt!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
nå har mini spyttet ut morgen og kveldsgrøten hele uka, i morrest orka jeg ikke mer og laget skive,og det var mye bedre! har ikke vert stas det heller nemmelig.. men 3 s kiver idag,hjemmbakt grovt brød!

kveldsen nå nettopp en småfolksmoothie,1 kvart banan og ei skive! jøss!!!!!!!!!!!!

Godt det ikke bare er jeg som har en småspist en...
Så bra han har spist godt og koser seg med hjemmebakt brød!!! Får håpe trenden fortsetter da[:)]

Hehe! "Maaaammaa, skjønner du ingenting?! Jeg er lei av grøøøøøøt joooo!" [8D]

Husker ikke sist jeg ga babygrøt jeg.... [8|] Evigheter siden jo! Nå går det bare i brødskiver og havregrøt [:D]

Godt minien spiser! Åssen går det med tennene?

ORIGINAL: Kaizer

Hehe! "Maaaammaa, skjønner du ingenting?! Jeg er lei av grøøøøøøt joooo!" [8D]

Husker ikke sist jeg ga babygrøt jeg.... [8|] Evigheter siden jo! Nå går det bare i brødskiver og havregrøt [:D]

Godt minien spiser! Åssen går det med tennene?

joa,men har hanr jo knapt spsit en kvert skive når jeg har laget til...hehe..så ikek godt å si hva som surrer rundt opp i der!

joa,ei hjørnetann,og denn dumme jekselen er enda nesten ik komt ut,voooondt!

så bra det falt i smak med brød!!!
her har ikke snuppa spist baby-grøt på maaaange uker.....

nei babygrøt har vert slutt i mange mnd,men havregrøt i alle varianter har han digga! nå er det brått slutt,hehe,får heller satse på å ha grøt en gang i blandt!

Sluttet også med grøt for litt siden. Ikke snakk om at han skulle ha noe grøt. Men når du tenker på hvor mye grøt de har spist er det kanskje forståelig. Skal ikke ha havregrøt heller.

Grøt er ikke særlig populært lengre her heller.. Han spiser det til frokost og av og til til kvelds. Men da må jeg lokke med superkule leker og underholdning.
Men tror nok det blir mer og mer skive etterhvert her.. Han synes jo det er såå stas og spise selv også![:)]

vesla her har heldigvis vært glad i grøt hele veien, men for variasjonens skyld har jeg begrenset det til kveldsgrøt, for det får de eldste og..så det spises med glede her.

men, så godt at han spiser litt mer igjen! håper det vedvarer!

ORIGINAL: Lehne

vesla her har heldigvis vært glad i grøt hele veien, men for variasjonens skyld har jeg begrenset det til kveldsgrøt, for det får de eldste og..så det spises med glede her.

men, så godt at han spiser litt mer igjen! håper det vedvarer!

Hvilken grøt gir du på kvelden da? Som metter nok til at de sover hele natta liksom....

Jeg gir fortsatt grøt morgen og kveld, men skal prøve med skive til frokost i stedet, hun må underholdes når hun spiser grøt ellers spiser hun ikke, men hun har ikke vært interessert i skive heller så da har man bare holdt på med grøten. For sikkerhetsskyld er det helst Småfolk fullkornsgrøt 1 år hun vil ha, den som er litt dyr[&:] hadde det vært opp til henne hadde hun nok helst spist bare yoghurt med sånn korn oppi, sånn 2 pk, er vel Småfolk det også tror jeg, men det blir jo dyrt i lengden det og. Litt av ei kresen frøken jah!!

Slutta med grøt for ett par mnd siden vi også - da var han lei, men kan jo hende vi prøver litt igjen senere - hvis han blir lei brød eller for variasjonens skyld.

Her er det skive til frokost og havregrøt til kvelds, merket han begynte å bli litt lei så da begrenset jeg det til kvelds og det fungerer enda, men regner med at det blir skive til kvelds også etterhvert.

Godt Imre har funnet noe annet han liker [:D]

her er det fortsatt grøt 2 ganger om dagen... [:)][:)][:)][:)]

Får fortsatt i han litt grøt her utrolig nok!
Og heldigvis har appetitten tatt seg litt opp i helgen etter å ha vært heller laber siste uke...

Ikke noe kjekt når de ikke vil spise!

hjemmelaget semulegrynsgrøt i gårkveld og frokost,kke store porsjonen men litt fikk han i seg. :)

Her går grøten fortsatt ned på høykant morgen og kveld uten problem. Det går mye fortere enn brødskiver. Har alltid variert i grøttyper da, så han får ikke to måltider på rad med samme type grøt.

Men dere som ikke gir grøt, hvordan får dere i barna tranen?

ORIGINAL: Ragnhild79

Her går grøten fortsatt ned på høykant morgen og kveld uten problem. Det går mye fortere enn brødskiver. Har alltid variert i grøttyper da, så han får ikke to måltider på rad med samme type grøt.

Men dere som ikke gir grøt, hvordan får dere i barna tranen?

her har han alltid fått tran i sånn doserings-sprøyte, har aldri vært noe problem å få det i han, han liker faktisk tran- smiler stort og gaper høyt når tranen kommer frem! [;)]  (tenker å prøve å gi med spiseskje etterhvert nå..)

Back
Topp