Slutt på ferien

Netta87

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
I morra er det tilbake på jobb igjen da... Veit ikke helt om jeg gruer meg eller gleder meg... Har så klart savna alle barna og kollegaene mine, og det skal bli kos å se dem igjen[:)] Men jeg lurer også på hvordan det skal gå å begynne å jobbe igjen, etter å ha tilbrakt tre uker stort sett bare på sofaen og over doskåla... Er vanvittig sliten, kvalm og ikke minst SVIMMEL om jeg står oppreist i mer enn ett minutt... Og det er jo ikke akkurat no latmannsliv å jobbe i barnehage[:-] Men det kan jo bare hende jeg har godt av det også, det vil tiden vise:) Har egentlig tenkt til å vente med å fortelle det der til ferieavviklingen er ferdig, men vi får nå se hvordan det går, kan hende jeg blir nødt til å fortelle det før

Takk for det[:)] Ja, regner med at det går finfint[:D] Er jo ikke mange dagene igjen til jeg er i uke 12 heller, så vi får tro kvalmen og alt går over med et POFF da (sånn som legen "lovte" meg)[:D] Hehe... Jeg er utrolig glad i jobben min, så vil ikke bli sykemeldt liksom[&:]

Hmm, rart hva folk får med seg gitt... Og hvis en har fått snusen i det, så er det vel ikke lenge før resten av jobben får vite det heller[8D] Men nyyt de siste to ukene dine med ferie, så blir det spennende å se når du kommer tilbake hvor mange som vet det[;)] 

masse lykke til i mora..det går nok bra skal du se:) som di sier over her høste ngår fort å jul og i januar er det jo permisjon:)
min jobb vet jeg er gravid jeg jobber å banrehage men måte jo si det for e sto å brak me når e tok drit bleier[&:]

Takker[:D] Jada, høsten går nok fort, mye å gjøre både hjemme og på jobb så:)
Hehe, bæsjebleier ja, det kan jo være en liten utfordring[;)] Men jobber på 0-2årsavdeling, så slipper nok ikke unna[8D] Hehe... Men er jo mange barn som har ferie, så får sikkert en litt rolig start[:)] Hehe...

Masse lykke til på jobben i morgen da[:)][:)]

Lykke til i morgen..
håper det går bra, at du ikke blir for sliten[:)]
for min del skulle jeg egentlig begynnt på jobb igjen etter ent permisjon nå i juli, men er nå sykemelt.. så tiden får vise når eller om jeg begynner igjen.
hadde mye bekkenplager i forje svangerskap, som jeg ikke helt har blitt kvitt til nå, så kjenner de kommer lurende tilbake så smått igjen[&:]

Back
Topp