Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff.. Ikke bare bare dette her [emoji23] jeg har begynt å bli kvalm av tanken på fisk jeg.. Det er jo litt dumt, for det bør jeg jo få i meg [emoji14]Trur jaggu jeg skal slutte å spise mat en periode. Blir jo kvalm av det meste æ spise. Pulverpadda å ifa går bra da. Men kanskje ikke innafor å leve på hihihi
Har du prøvd å drikke no smootie eller no da? Fikk tips om det her og det funka om jeg tok små slurker og den ikke var så tykk [emoji6] Da får man i seg litt næring om ikke annet [emoji4]Trur jaggu jeg skal slutte å spise mat en periode. Blir jo kvalm av det meste æ spise. Pulverpadda å ifa går bra da. Men kanskje ikke innafor å leve på hihihi
Sånn er det for meg og, må spise jevnlig ellers blir jeg dårlig.Veldig kvalm jeg også, så må spise før jeg blir kvalm. Jeg er glad i fersk brød med godt pålegg, så det har jeg mumsa jevnt i hele dag![]()
Veldig kvalm jeg også, så må spise før jeg blir kvalm. Jeg er glad i fersk brød med godt pålegg, så det har jeg mumsa jevnt i hele dag![]()
Har du prøvd å drikke no smootie eller no da? Fikk tips om det her og det funka om jeg tok små slurker og den ikke var så tykk [emoji6] Da får man i seg litt næring om ikke annet [emoji4]
Måtte ut å kjøpe pulverpadder jegTrur jaggu jeg skal slutte å spise mat en periode. Blir jo kvalm av det meste æ spise. Pulverpadda å ifa går bra da. Men kanskje ikke innafor å leve på hihihi
Måtte ut å kjøpe pulverpadder jeg
4-5 stk? Såvidt ikke hele pakka går herLigg på bare. 4-5 om dagen. Håpe på å hold det på det. Det e jo sååååååå godt
4-5 stk? Såvidt ikke hele pakka går her