Slutt å spise

rosedama

Gift med forumet
Trur jaggu jeg skal slutte å spise mat en periode. Blir jo kvalm av det meste æ spise. Pulverpadda å ifa går bra da. Men kanskje ikke innafor å leve på hihihi

Trur jaggu jeg skal slutte å spise mat en periode. Blir jo kvalm av det meste æ spise. Pulverpadda å ifa går bra da. Men kanskje ikke innafor å leve på hihihi
Huff.. Ikke bare bare dette her [emoji23] jeg har begynt å bli kvalm av tanken på fisk jeg.. Det er jo litt dumt, for det bør jeg jo få i meg [emoji14]

Ska ut å spis me mamma snart å håpe æ berge kvalmen da så hu ikke merke nå.

Har du prøvd å drikke no smootie eller no da? Fikk tips om det her og det funka om jeg tok små slurker og den ikke var så tykk [emoji6] Da får man i seg litt næring om ikke annet [emoji4]

Plagdes veldig med kvalme her også, fikk såvidt i meg nutrilett sjokoladebar, da visste jeg at jeg fikk noe vitaminer i meg gjennom "maten" :p kan jo også kjøpe slike shaker :)
Man skal absolutt ikke gå på diett for å slanke seg under graviditet, jeg tok den dietten bare for å få i meg næring da jeg ikke fikk i meg nokk mengder med mat :p
Burde også ta multivitaminer + folat :)

Veldig kvalm jeg også, så må spise før jeg blir kvalm. Jeg er glad i fersk brød med godt pålegg, så det har jeg mumsa jevnt i hele dag :)

Forrige svangerskapet var jeg og sånn, og da spiste jeg nesten bare appelsin og annans de første 3mnd ..:wideyed:
Er ikke i nærheten av sånn jeg var, og håper jeg slipper denne gang :D

Har du prøvd å drikke no smootie eller no da? Fikk tips om det her og det funka om jeg tok små slurker og den ikke var så tykk [emoji6] Da får man i seg litt næring om ikke annet [emoji4]

Har bare vært siste dagene. Så ikke fått prøvd ut så masse enda. Men blir nok å prøv mæ på smoothie å ja.

Prøvd og spise noe lettfordøyelig, om det hjelper da?

Må ha i meg mat og frukt med jevne mellomrom. Ellers blir kvalmen bare verre... :-( men i blandt har jeg ikke lyst på noe i det hele tatt..

Back
Topp