slutt å føde i oktober- dette er et Novemberforum!!!

sunmum

Flørter med forumet
Åhh nå blir eg bare mer og mer sjokka over alle babyene som som kommer dag for dag!
Skulle tro vi var et oktoberforum og ikke et Novemberforum...??

Nei da eg er ikke sur bare veldi veldi veldi missunnelig....

Er sååå klar for å få ut denne babyen nå! Men er i uke 36 i morgen så eg får holde ut litt til....

Vil bare Gratulere alle dere nybakte mødre og ønske dere andre lykke til...

Go klem fra utålmodige og missunelige meg

hehe.. for et morsom innlegg på en mandags morgen:)
Ja er heldigvis ikke lenge igjen til november nå som bebisene bare detter ut;)

jaaa,hver gang jeg logger på har det ploppet ut en baby til eller er på vei til å gjøre det :O Gratulerer alle dere som har fått de skjønne nurkene deres![:D]

ORIGINAL: Mari87

jaaa,hver gang jeg logger på har det ploppet ut en baby til eller er på vei til å gjøre det :O Gratulerer alle dere som har fått de skjønne nurkene deres![:D]

Hahaha [:D][:D]

Hadde jeg valgt selv hadde jeg venta til november [;)][8D] *knis*

Jeg Vil Også Få Oktoberbebis!!!;-))

Gratulerer så mye til alle de som allerede har fått!!!!

Blir jo nesten nervøs her jeg sitter mutters alene og ikke får sett sambo før om ei hel uke (kvelden 2.nov.)! [&:]
Slutt opp med dette der da!! [;)]

..og så ei lita lykkeønskning for alle som har fått og er på vei til å få se gullene sine! Håper alt står bra til med store og små!

ah, hehe, ja jeg er misunnelig jeg også. Så mye at jeg nesten ikke har lyst å skjekke babyverden om dagene. [:)]

Merethe

ORIGINAL: Lille09

Jeg slenger meg på her jeg!! [;)][;)][;)]

Og hvis det er noen jeg har glemt.....:

GRATULERER SÅ MYE TIL ALLE SOM HAR FØDT!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lille09

Jeg slenger meg på her jeg!! [;)][;)][;)]

Og hvis det er noen jeg har glemt.....:

GRATULERER SÅ MYE TIL ALLE SOM HAR FØDT!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

signerer denne jeg!![:D]

Gratulerer til alle som har fått!!![:D]

Men jeg kan godt få i dag jeg, siden jeg har bursdag og allting!!! Men kjenner jeg noe?? Neeeida...[:D]

Gratulerer med dagen [:D]

ENIG!!![:D][:D]

er så fortærende å bli igjen til slutt [:@][:@][:@]...vedder på at jeg ender i desember forumet [8D]

Ja,det er skikkelig spennende nå[:D]

Gratulerer til alle sammen[:D]

Har hatt ei hektisk helg jeg, og må si at det ble mye å oppdattere seg på når jeg endelig fikk litt tid til bv.. Nei, hadde dere ventet til november hadde det vært mye enklere å følge med[:D][:D]

Spennende tid!![:D]

Back
Topp