Slush kopp !! Fantastisk !!

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Jeg får i meg drikke !!! Jeg bare jubler! Så godt !! Jeg har drukket mye kaldt vann og isbiter men er det ikke kaldt nok kommer det i retur. Men med slush koppen holder alt seg kaldt og jeg kan få i meg litt sukker også. Har fått beskjed av legen at jeg må få i meg litt sukker. At det er en av grunnene til at jeg er så slapp. Og gjett om det var godt med litt sukker som ble. Akkurat som jeg våknet av dvale !!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

det liker vi å høre :D

Godt å høre:)
Jeg har prøvd saftis men blir så sykt slimete i halsen og den "klumpen i halsen" blir verre av det.. men slush har jo en litt annen konsistens så kanskje jeg skal prøve det neste gang:)

Godt å høre:)
Jeg har prøvd saftis men blir så sykt slimete i halsen og den "klumpen i halsen" blir verre av det.. men slush har jo en litt annen konsistens så kanskje jeg skal prøve det neste gang:)

Ja jeg klarer heller ikke saftis. Men slush er enda kaldere og annen konsistens. Så var virkelig til hjelp idag kjente jeg !

Min andre dose gikk også flott :) å så deilig! Er så letta!!

Sent from my iPad using BV Forum

Hvor kjøper du slush kopp?

Alle elektriske butikker som Elkjøp. Smart Club, og flere andre steder :)

Jeg har hatt en greie for slush. For et par uker siden så ble jeg så kvalm etter at jeg hadde spist, og da var slush det eneste som fristet. Så nok rimelig gal ut da jeg kom styrtende inn på Narvesen, og gikk løs på slushmaskinen ;)
Den gode, gamle Shave Ice'n er også helt himmelsk :cool:

Hvordan funker en slik slush kopp da? *aldriprøvd* ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Søk på slush kopp på Google :-)

Back
Topp