Heiheihei!
Så koselig velkomst

Vi har hatt det helt supert, 3 uker gikk svinsende fort, og plutselig var vi hjemme igjen! Men deeeeeilig med ferie, og litt sol på skrotten ble det da også
Første først, flyturen dit gikk helt fint, men det var litt stress når snuppa var klar for å sove. Da blir hun SÅ utrooolig "makkete", og vrir og vender og skal opp og ned, hit og dit, skifte stilling hundre tusen ganger og ikke sitte hos mamma, og ikke hos pappa, kosekaninen skal hun ikke ha, for så å hyyyle for hun skal ha den igjen (syns litt synd på våre medpassasjerer den laaaaange halvtimen det varte)...vel, for å gjøre en lang historie kort, tilslutt sovnet hun søtt... Vi hadde heldigvis en rad for oss selv, så hun kunne ligge i midten. Ellers bortsett fra det var hun en sann engel, og flyturen hjem gikk kjempefint for da vat vi mer forberedt på denne lille seansen hennes!
Jeg hadde jo som du kanskje husker en aldri så liten pakkeliste før vi dro, og jeg kan med hånden på hjertet si at ALT var nødvendig!! Tror kanskje det var noen småting som var overflødige, men ellers så fikk vi bruk for stort sett alt (bortsett fra "medisinskapet" da...men det måtte vi jo ha med uansett, vi holdt oss heldigvis friske alle mann...).
Angående mat, så hadde jeg regnet ut å ha med nok grøt til alle dagene der nede, og det gikk fint, hadde tilogmed en hel pakke til overs når vi skulle hjem igjen! Det var litt godt, for jeg la meg til minne det snuppaoglillebror sa (takk til deg!) om å ta med mer enn man tror man trenger. Kunne fort ha gått tom hvis snupp plutselig ville ha mer grøt en av dagene og jeg ikke hadde tatt med denne ekstra pakken! Ellers hadde vi tatt med middagsglass og frukt til de første dagene, resten av oppholdet kjøpte vi mat til henne der, eller lagde selv og det gikk helt fint! De hadde ok med utvalg på de fleste butikkene, flere typer med fruktbeger (faktisk uten sukker!) og middagsglass som lignet endel på våre (pasta bolognese, kjøtt/poteter/grønnsaker osv). Hun fikk også mye brødskiver med medbragt leverpostei og makrell
Ellers var det som sagt en kjempefin tur, selv om det ikke ble så mye strandliv som vi kanskje håpte på. Vi hadde ikke helt sett for oss at det skulle være SÅ stress å være på stranda med lillesnupp, men der tok vi feil. Jeg har fullstendig angst for sand i kombinasjon med solkrem på huden, og det var dårlig match med en aktiv baby på 9 måneder! I tillegg så var det jo kjempekjedelig å sitte rolig under parasollen. Hun ville aller helst fløyte rundt overalt og spise sand, skjell, steiner, pinner, søppel, ja dere skjønner tegninga. Så vi var mest ved bassenget på hotellet, og på balkongen vår (hadde plaskebasseng til snuppa der). Hun er ikke akkurat frøken sovehjerte heller, så vi tilpasset oss veldig hennes behov og tok det derfra!
Dette ble langt, kunne sikkert skrevet uendelig mye mer, for jeg følte vi var borte en hel evighet, men summa summarum en kjempefin tur hvor alle 3 koste seg! Men er også den første til å innrømme at det var godt å komme hjem igjen til vante rutiner og hverdagstralten igjen! Borte bra, men hjemme best