slukker dere lyset nu?

• Trådstarter Trådstarter ¤Sunshine¤
  • Opprettet Opprettet
Nei.. MÅ se kvelden er din!! 

nei - skjønner ikke vitsen med å skulle gjøre det faktisk....;)

Nei, jeg gjør ikke det altså. 

Jeg slukker heller lyset der hvor det ikke trenger å være lys, hver eneste dag hele året. 

Nei, ser ikke poenget med det akkurat ...

FancyPants skrev:

Jeg slukker heller lyset der hvor det ikke trenger å være lys hver eneste dag hele året. 

jepp jepp... er nazi på det

FancyPants skrev:

Jeg slukker heller lyset der hvor det ikke trenger å være lys hver eneste dag hele året. 

FancyPants skrev:

det gjør vi også, men det er jo ikke det det går ut på.

Nei, her står lyset på inne på rommet til jentungen tilogmed.... 
Men vi bruker nesten ikke strøm ellers, så jeg føler ikke det er så ille.

¤Sunshine¤ skrev:

FancyPants skrev:

det gjør vi også, men det er jo ikke det det går ut på.

Nei, jeg vet at det ikke er det det går ut på. Jeg skjønner at det er for å bevisstgjøre/ta et standpunkt mot overforbruket av strøm. Men har det egentlig noen som helst effekt? Nå er det vel 6. året man driver med denne Earth Hour, og har strømforbruket gått ned av den grunn? Nei. For meg blir det derfor bare et PR-stunt, ikke noe annet.

selvfølgelig! skjønner ikke hvorfor noen ikke gjør det  er jo bare EN time!! 

Jepp! Men har på tv og pc. Men alt av lys både ute og inne er slått av. 

Det har jo ikke mye for seg, men det er koselig. 

Jeg visste ikke at det var i dag, så jeg var ikke helt forberedt. Sitter nå med bare 3 telys, og det ble nesten litt i mørkeste laget.

minoja skrev:
nei - skjønner ikke vitsen med å skulle gjøre det faktisk....;)

Vitsen er å vise at vi vil være med å gjøre noe for kloden vår. Dette tiltaket er synlig fra verdensrommet, og vitsen er å vise at vi faktisk står samlet for kloden vår. Det er ikke for å spare mest mulig strøm for å ha bedre samvittighet resten av året, men å vise verden at vi vil være med på å jøre det vi kan.

DET er vitsen..

Grønnkommode skrev:
Nei, her står lyset på inne på rommet til jentungen tilogmed.... 
Men vi bruker nesten ikke strøm ellers, så jeg føler ikke det er så ille.

Det er ikke det som er poenget med earth hour..

MaMMAtilsønnenmin skrev:

Live2Learn skrev:
Nei.. MÅ se kvelden er din!! 

Er TVene deres styrt av taklampa?

Har skrudd av en del, men ikke alt! Og var faktisk fem lamper på i to rom som vi ikke oppholder oss i, så skrudde av seks forskjellige lyskilder nå! :)

Bouncing buttplug skrev:

Vitsen er å vise at vi vil være med å gjøre noe for kloden vår. Dette tiltaket er synlig fra verdensrommet, og vitsen er å vise at vi faktisk står samlet for kloden vår. Det er ikke for å spare mest mulig strøm for å ha bedre samvittighet resten av året, men å vise verden at vi vil være med på å jøre det vi kan.

DET er vitsen..

Jepp. Sånn er det. 

Derfor jeg er med også.
Det er kun lysene som skal slukkes - så langt mulig.
Her står utelysene på, men det er fordi vi ikke har noen avbryter selv tilgjengelig i borettslaget. Og så må jeg jo ha på nattlampa til guttungen.

Back
Topp