Slitsomt

Høne

Betatt av forumet
Det er først nå i høst at jeg har begynt å jobbe 100% etter at eg fikk barn og jeg må si jeg synes det er tøft. I fjor studerte jeg og det var litt mer frihet i det. Er det mange andre her inne som jobber fulltid? Og dere som jobber redusert, jobber dere kortere dager eller fri noen dager?

Jeg skjønner hva du mener ang det å være student i forhold til å jobbe. Jeg er fortsatt student jeg har 2 år igjen. Merker at dette året her er tøffere, da ALLE forelesningene er obligatoriske. Jeg var på så å si alle i fjor også minus da Mina var syk da. Jeg synes det er litt tøft å være alene og student jeg, for å få tid til å gjøre skolearbeid på kveldstid er ikke alltid like lett. Er så ofte sååå sliten[&o]

Ja, det er slitsomt.. Jeg har gått i fullt siden Sindra var 9 mnd, og har nettopp nå gått ned pga jeg er sykemeldt 60 %..

Jeg jobber 100%. Har jobbet fullt siden Solveig var 1 år men er sykemeldt nå. Merker at det er slitsomt i bølgedaler. Ofte forbundet med ting som skjer på jobb. 

eg jobbe ca 50 %men har fri når mannen e i nordsjøen.dette e ein glimrande løsning som eg ska forsette med ett år te .då begynne helene i barnehagen.merke når eg jobbe så lite så glede eg meg faktisk hver dag te å gå på jobb[:D]faktisk merr stress å ver aleine med tre onger i 14 dager!hehe

Jeg jobba 100% i fjor høst og det var slitsomt. Vi har blitt enige om at jeg skal jobbe 50% siden jeg blir sliten etter jobb osv.

Jeg har nettopp begynt å jobbe jeg, og det er ikke helt avklart hvor stor stillingsprosent jeg får, men det blir ikke 100% - håper på 60-70% jeg. Ettersom jeg har turnusjobb blir det nok - jeg synes det er mer slitsomt enn de 8-4-jobbene jeg har hatt

Back
Topp