slitsomt...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
å kjære vene så forkjølet jeg er... så forkjølet har jeg ikke vært på 2 år tror jeg... slimhoste som røsker i brystet og halsen, kraftig sår hals, det bare renner og renner fra nese og øyne, potte tett på natta mens det renner så (får det verken ut eller inn, æsj...) så har så og si ikke sovet de to siste nettene...

usj måtte bare klage et sted for dette var slitsomt med en samboer som også er forkjølet og døden nær hehe og en 2,5 åring i trass....

sånn da har jeg fått det ut så da satser vi på at det nå bare kan bli bedre hehe

Usj, det hørtes ikke noe særlig ut! Spesielt ikke siden samboeren din er døden nær i tillegg :P
Masse god bedring til deg, håper helgen blir sånn noen lunde bra :)

Off, høres ikke godt ut! God bedring til dere begge! Ekstra travelt når begge to er syke på en gang og ingen som har energi til den lille...

Tusen takk:-) usj ja... satser på at toppen er nådd nå slik at det blir bare bedre fra nå av :-)

Haha. Er så morsomt når mannfolk er sjuke! De blir som barn.
Min har streptokokker. Han har sutret og gråti over halve natta. :P

Så kjedelig, håper du/dere blir friske snart. Masse god bedring! :)

usj, det er skikkelig kjipt :( Du har min dypeste medfølelse, er veldig forkjølet selv. Min samboer har smitta meg så vi er syke begge to.. Hardt å gå på jobb når det er sånn og ekstra hyggelig å komme hjem til en vanskelig 2 åring :P Håper det gir seg snart altså..

God bedring!! :)

Tusen takk jenter :-) god bedring til deg også MiniSpire :-)

Back
Topp