slitsomt...

Snuppeline

Betatt av forumet
Åh! Det er så slitsomt..
Løper på do i ett sett!!! [&:]
Føler meg tissatrengt hele tiden!  
Flere som har det sånn?

Har hele tiden vært den som løper på do, må nå begynner det å bli ille.

ja, merker at det presser på mer og mer....
løper på do i ett sett!!

Ja, ganske mye renning på do her ja....
Jenta i magen sitter jo på rumpa, så det er ikke et konstant press.. men når hun rører på seg eller strekker på seg, er det mange ganger jeg bare må løpe..
Må innrømme at jeg har vært for sen noen ganger også

Jeg har det sånn også!
Av og til kommer tissetrangen som et lyn og jeg må bare løpe på do!!! [;)]
Har ikke vært sånn tidligere, det har virkelig tatt seg opp i det siste.... [8D]

Har det helt forferdelig jeg og sånn sett, og går jeg ikke på do med en gang når jeg må så får jeg kynnere så det holder...slitsomt ja...
Men det varierer fra dag til dag hvordan jeg har det, noen ganger sover jeg hele natten faktisk, og det er deilig det [:D]

ja kjenner til d..men spesiellt om nettene...

signerer
ORIGINAL: Smiley80

Jeg har det sånn også!
Av og til kommer tissetrangen som et lyn og jeg må bare løpe på do!!! [;)]
Har ikke vært sånn tidligere, det har virkelig tatt seg opp i det siste.... [8D]

særlig om nettene[:@]

ORIGINAL: iris25

særlig om nettene[:@]

JA!! huff, det er forferdelig!!![&:] Eller har jeg sprunget på do i hele svangerskapet, men kjenner at det presser litt ekstra på nå for tiden.. sukk, gleder meg til å bli "normal" igjen!!![8D][:)]

ja, det er verst om natta.
Sjelden jeg sover hele natta uten å fly på do...

samme med meg også. men det er verst om natta. noen ganger er jeg så heldig å få sove natta igjennom men, svært sjelden. gleder meg til å slippe do gåing om natta. men etter fødselen blir det amming istedet[:)]

ORIGINAL: litjtrøndern

Jenta i magen sitter jo på rumpa, så det er ikke et konstant press.. men når hun rører på seg eller strekker på seg, er det mange ganger jeg bare må løpe..

Tulla her ligger vertfall ikkje med hodet ned, og kjenne meg igjen i det du skrive. Men e magen din mykje høgare/større på den eine sida?

ORIGINAL: badekar

ORIGINAL: litjtrøndern

Tulla her ligger vertfall ikkje med hodet ned, og kjenne meg igjen i det du skrive. Men e magen din mykje høgare/større på den eine sida?

Jada, her buler magen ut på høyre side nesten på utsiden av ribbena (når jeg sitter). Når jeg står, ser den rund og "normal" ut[;)]
Var akkurat likedan med Håvard også[:)]

Huff ja... Må på do igjen i det eg kommer ut fra toalettet[:-] Men det har roet seg om nettene, heldigvis!!!

Å ja! Minst hver halvtime på dagtid hvertfall![&:]

ORIGINAL: Snuppeline

ja, merker at det presser på mer og mer....
løper på do i ett sett!!

sign[:@]

Back
Topp