Slitsomt med mensenmurringer

anmo

Betatt av forumet
Lurer på hvor mange uker det skal vare.. Kjennes jo ut som mensen kommer hele tiden. Men alle sier jo det er normalt med slike "smerter", så får bare satse på det da.. Men blir sliten av å gå å kjenne på det hele tiden.

Signera den ja. Blir jo helt nervevrak av all denne murringa. Men så lenge alt er normalt får en vel bare akseptere litt slikt

Jeg har det ikke hel tiden, håper det er like normalt[8|]

Men ikke superdigg mens det står på nei!

Jeg husker faktisk ikke helt hvor lenge det varte sist. Hadde vel en eller annen form for murring hele svangerskapet tror jeg, men kanskje det ble mindre rundt uke 16-17-18? Stikkingene i eggstokken var vel verst i starten, og ligamentsmertene mest fra uke 12-20, men noe var det hele tiden. For meg er det ganske beroligende, for jeg har hatt en MA der det sluttet å murre når babyen døde og ikke vokste mer. Når det gjør vondt, så tenker jeg på det som babyen som vokser og strekker alt rundt seg.[:)]

ORIGINAL: Sukkertopp

Jeg husker faktisk ikke helt hvor lenge det varte sist. Hadde vel en eller annen form for murring hele svangerskapet tror jeg, men kanskje det ble mindre rundt uke 16-17-18? Stikkingene i eggstokken var vel verst i starten, og ligamentsmertene mest fra uke 12-20, men noe var det hele tiden. For meg er det ganske beroligende, for jeg har hatt en MA der det sluttet å murre når babyen døde og ikke vokste mer. Når det gjør vondt, så tenker jeg på det som babyen som vokser og strekker alt rundt seg.[:)]

Blir jo nervøs jeg[&:] Har stikkinger/murringer/andre "følelser" nedi der daglig, men overhode ikke hele tiden! Shit!

ORIGINAL: *Hemmeligheten*

ORIGINAL: Sukkertopp

Blir jo nervøs jeg[&:] Har stikkinger/murringer/andre "følelser" nedi der daglig, men overhode ikke hele tiden! Shit!

Uff, mente jo ikke å skremme deg, alle har det forskjellig, og det meste er normalt. Jeg har jo ikke vondt hele tiden jeg heller da, det kommer og går. Noen har jo ikke en eneste smerte eller symptom hele svangerskapet, andre får absolutt alt.

litt deilig, da vet jeg at det vokser nedi her :)

Back
Topp