Slitsomt å tisse ...

*Secret*

Forelsket i forumet
I forrige svangerskap måtte jeg massse på do i hele svangerskapet. I siste trimester fikk jeg nesten ikke sove siden jeg gikk på do 9-10 ganger per natt...

Nå har det begynt allerede i første trimester. Måtte 9 ganger på do i løpet av natta. Resultatet blir at jeg nesten ikke tør å drikke noe (ja, jeg vet at det ikke er bra) for å slippe å bo på do. Går nok minst 30 ganger i døgnet. Hvor kommer all væsken fra?

Ikke at dette er det værste symptomet man kan ha, men litt slitsomt :P HVordan er det med dere?

Om natta våkner jeg kanskje en gang, men iløpet av dagen føler jeg at jeg til tider ikke gjør anna enn å gå på do! :P Utrolig slitsomt ja:P

Er ikkje så gale på natta ennda,er som regel 1-2 ganger.
Men fra morgen til kveld så springer eg på do hele tiden. Bare eg tar meg en slurk vann og 5 min etter på kjennes det ut så hele blære skal eksplodere,så kommer det bare noen dråper

Ja, satt faktisk å pratet med samboeren min om det i går, at jeg drikker mindre nå fordi jeg må på do hele tiden! Det er så utrolig frustrerende å løpe frem og tilbake hele tiden så det ender med at jeg ikke orker å drikke vann. Ikke bra nei ;)

Eg går også på do hele tiden.... Kan ikke huske sist gang eg sov en hel natt...
Slitsomtemoticon

Lulu skrev:
Eg går også på do hele tiden.... Kan ikke huske sist gang eg sov en hel natt...
Slitsomtemoticon

Jeg har ikke sovet en hel natt på ca 1,5år jeg :S minst...

Har jo ei lita nå og de skal jo gjerne ha nattmat til de er ca et år :P Men de er jo veldig søte da :)

Back
Topp