Slitsomt å holde magen inne.....

Tri

Blir kjent med forumet
Forstår ikke at jeg skal kunne holde dette skult til uke 12 i hvertfall.....
Garantert at noen snart begynner å lure....
Kjipt å bare føle at du ser ut som du har lagt på deg en del.....
Andre som har det sånn?

jeg har latt vær å holde den inne, ikke sjangs, for det er uansett en liten bul under navelen uansett hvor mye jeg trekker inn magen :P og på kvelden e den kjempe oppblåst! sku tru eg var flere mnd på vei :P så magen min har allerede begynt å komme gitt..
og de i klassen min vet om det, så på skolen går det greit. skal jeg på besøk til besteforeldre o.l som ikke vet om det, så tar jeg heller på meg ei litt større jakke utenpå. eller en tunika.. ellers får de heller tro jeg har lagt på meg :P de tørr ikke spørre uansett ;)

vet ikkje hva du pleier å gå med, men er kanskje rart å bytte totalt stil å gå med tunikaer o.l viss du ikke vanligvis går med det? og nå som det begynner å bli varmere, e det jo litt varm å ha på en enkra jakke.. da e jo deilig med t-skjorter og de skjuler jo ikke altid.. så nei, e vanskelig.
men er det noen som tørr å spørre tror du? uff tenk å gå på smellen om at en ikke er det lissom. det må være det værste, uff hadde ikke jeg turt ! vi får satse på at ingen spør :)

langt igjen til uke 12 da?

Ja, jeg har det også sånn.. har gått opp 2.3 kg de siste 1-2 ukene..og det legger seg selvfølgelig rundt haken/baken :-P jeg føler at folk har lagt merke til at jeg har lagt på meg.. Men ikke tør å si noe... Så jeg gleder meg ekstremt masse til å fortelle dem det om 5 uker :-) Men foreløpig må vi bare tenke at det bare er godt og sunt for både oss selv og barnet at vi legger litt på oss :-)

Back
Topp