slitsomme kynnere...

kikki87

Betatt av forumet
flere som sliter mye med kynnere?
hær kommer det så snart jeg prøver å gjøre noe hær hjemme..som å støvsuge,vaske osv.
natten er også slitsom, vokner ofte opp med kynnere og leggkramper! :-\
kjenner det begynner å bli veldig slitsomt.

Kanskje litt rar jeg, men jeg har veldig lyst til å kjenne hvordan kynnere er :-p
Har vel vært heldig, for har ikke merka noe til det i det hele tatt.

Derimot leggkramper.. Det er en pest og en plage!

jeg har mye kynnere til tider, nå har det vært mindre en periode, men himla slitsomt ja, om jeg går mye så kommer de som perler på en snor, og jeg reiser til london til tirsdag, blir nok mye gåing, kjenner jeg gruer meg til det ja...

bra det ikke er bare meg da :)å dra på butikken er jo et mareritt. må stoppe opp noen ganger å bare vente på at det går over.
du som skal til London : du får hvile litt imellom shoppingen :)

bakemamma: har hørt at man kan knyte en ulltrå rundt leggen :)

I det jeg gikk inn i uke 30 så ramler kynnerne formelig inn her. Plutselig så gikk jeg fra å være i superfin form - lett og ledig i kroppen - til omtrent konstant kynnere og nedpress. De gjør jo ikke vondt akkurat men det er slitsomt å nå ha nesten fullført en uke med disse takene som varer fra morgen til kveld. Jeg har litt mindre om natten så jeg får sove deler av natten i alle fall.

Jeg er sykemeldt allerede og har ikke noe som stresser meg i løpet av dagen heller så jeg er jo så avslappet som jeg kan bli... vel vel det er "bare" et sted mellom 7 - 11 uker igjen.....sukk emoticon

PS: etter at jeg begynte med kalsiumtabletter så ble leggkrampene kraftig redusert.. Kanskje det hjelper flere?

Sliter med kynnere jeg også hvis jeg anstrenger meg litt for mye.. er slitsomt til tider! Sleit faktisk mer med leggkramper for noen uker siden, det har gitt seg av en eller annen grunn:P og sånn kan det godt fortsette, for det var (unnskyld språket) JÆVLI vondt!! 

kikki87 skrev:
bakemamma: har hørt at man kan knyte en ulltrå rundt leggen :)

Den var ny :-D Men jeg blir vel så desperat snart at jeg prøver det ;-)

Får kynnere straks jeg jobber for lenge eller generellt gjør for mye. Så her har jeg måtte sykmelde meg 30% og ta det mer med ro på ettermiddagene. Prøver å spre vasking og rydding hjemme utover mange dager så jeg bare tar litt hver dag. Ellers nytter det ikke.

men klager ikke, ellers i fin form! Og kynnerene gir seg heldigvis når jeg setter meg og slutter å styre..
Men så blir de vonde hvis jeg ikke gir meg.. Så det er vel bare å lytte til kroppen.. Men kjedelig når man gjerne vil få gjort unna noe da!

Ellers sovner beina mine mye lettere enn før, det er litt kjipt. Men har heldigvis berget unna kramper :)

Kjedelig!! Håper det bedrer seg, og at du ikke sliter deg helt ut de neste ukene.
Har litt kynnere, men ikke slitsomme!

Slitsomme kynnere her også.. Kommer ofte bare eg er oppe å går litt..

Back
Topp