Slitsomme drømmer

Sommerbarn25 <3

Flørter med forumet
Sommerspirene 2025
Nå tror jeg at det snart klikker for meg. Våkner så langt fra uthvilt hver morgen at det virkelig begynner å ta på:arghh: Jeg sover mellom 8-10 timer hver eneste natt, men fra jeg lukker øynene til jeg åpner dem drømmer jeg hvert sekund. Det er veldig sterke og aktive drømmer, så det føles jo ut som jeg har vært på skikkelig eventyr hver natt. Dette begynner å bli helt ekstremt slitsomt, noen tips til hvordan jeg kan få meg en skikkelig natts søvn?!:crybaby2

Skulle ønske jeg kjente meg mer igjen i denne artikkelen - men jeg har drømt ekstremt lite om graviditet og baby. Drømmene mine er tunge og lange, som i natt var jeg på ekspedisjon og stod på ski hele natten. Når jeg våkner er det fysisk tungt å stå opp fra sengen fordi kroppen min er kjempesliten.

Alle drømmer er forskjellig, men ikke en eneste en har handlet om graviditet. Skulle bare virkelig ønske at det fantes en mirakelkur som hjalp med søvn:sleep002

Skulle ønske jeg kjente meg mer igjen i denne artikkelen - men jeg har drømt ekstremt lite om graviditet og baby. Drømmene mine er tunge og lange, som i natt var jeg på ekspedisjon og stod på ski hele natten. Når jeg våkner er det fysisk tungt å stå opp fra sengen fordi kroppen min er kjempesliten.

Alle drømmer er forskjellig, men ikke en eneste en har handlet om graviditet. Skulle bare virkelig ønske at det fantes en mirakelkur som hjalp med søvn:sleep002
Har det akkurat sånn jeg også. Utrolig slitsomt…

I natt drømte jeg at jeg prøvde å finne trappa opp til 3. etasje på et hotell vi bodde på. Klarte ikke å finne den.. var så trøtt da jeg våknet, selv om jeg hadde sovet i 8 timer.

Har det akkurat sånn jeg også. Utrolig slitsomt…

I natt drømte jeg at jeg prøvde å finne trappa opp til 3. etasje på et hotell vi bodde på. Klarte ikke å finne den.. var så trøtt da jeg våknet, selv om jeg hadde sovet i 8 timer.
Selv om jeg skulle ønske vi alle slapp er det litt godt å ikke være alene i galskapen :Heartred Lurer så fælt på om dette bare er et problem i første trimester? Hadde jeg visst at det tar slutt om to-tre uker hadde det vært litt enklere å stå i:wacky:

Jeg har lignende. Er alltid noe viktig jeg må rekke, har dårlig tid, og så kommer det tusen hindre i veien. Våkner ganske utslitt i hodet :laughing002 Og med høy puls! De få nettene jeg ikke har hatt sånne super hektiske og livaktige drømmer, drømmer jeg at samboer enten er utro eller dør. Ikke spesielt avslappende de heller…

Selv om jeg skulle ønske vi alle slapp er det litt godt å ikke være alene i galskapen :Heartred Lurer så fælt på om dette bare er et problem i første trimester? Hadde jeg visst at det tar slutt om to-tre uker hadde det vært litt enklere å stå i:wacky:
Jeg husker jeg hadde det gjennom hele svangerskapet sist, men det var heldigvis ikke hver natt, og det var helt klart verst første trimester

Jeg har også en del drømmer, men heldigvis ikke hver natt. I natt chattet jeg meg noen på jobb som viste seg å være en helt annen som var på perm fra fengsel, og plutselig var visst jeg også i fengsel og jeg husket ikke hvorfor eller hvor 2 åringen min var :whacky011:schocked028

I forrige svangerskap ble søvn bare verre og verre jo lenger jeg kom; magen var i veien, jeg hadde vondt i hoftene så snudde meg frem og tilbake hvert femte minutt, skal jo helst ikke ligge på ryggen heller når babyen er blitt stor inni der, var så tørst hele natten så drakk og drakk vann, som igjen gjorde at jeg måtte tisse sikkert 5 ganger hver natt. Så kom baby og da var det ingen søvn, ihvertfall ikke liggende.. :laughing002 Så drømmer er sannsynlig bare starten ift dårlig søvn for meg, jeg bare nyter det før magen kommer i veien og alt det andre. Tørsten og tissingen er allerede på god vei, pluss en 2 åring som fortsatt våkner en del om natten :laughing002 Dagens klageinnlegg kom her visst :laughing001

Last edited:

Nei jeg er enig. Jeg tror jeg har drømt to ganger om graviditet og baby.
Jeg har veldig skummle drømmer - min far ble knivstukket i natt og alt virker sååå ekte. Har til tider mer koselige drømmer også. Synes det er ganske fascinerende egentlig.

Har dessverre ingen tips til deg :Heartred

Jeg kjenner meg igjen med slitsomme drømmer. Jeg drømmer sjeldent om fysiske utfordringer, men det er alltid så mye stress. Det skal styres og ordnes og ting går ikke sånn som det skal, så må det styres og stresses enda mer :facepalm: Drømmene føles så ekte også, så ofte trenger jeg litt tid på å skjønne at det bare var en drøm. Men ingen tvil om at det er mentalt krevende å ikke bare kunne chille gjennom natten!

Back
Topp