Slitsomme drømmer..

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Har hele svangerskapet så langt hatt endel syke drømmer..var ikke så ille sist..men inatt har jeg vel våknet 10-15 ganger av helt syke drømmer og nesten vært gjennomsvett..dreier seg mest om forhold med tidligere ekser som tar slutt og merkelige ting og hvor mannen min er midt i det hele vet jeg ikke..tips for å ikke drømme så mye?:p Har tidligere sandrømt mye,men føler disse drømmene er helt urealistiske uten noe mening..hehe!

Jeg har ingen tips, men tar gjerne imot jeg også. Har også sinnsyke drømmer hver eneste natt. Utrolig slitsomt, mye mareritt og sånn. Ellers drømmer jeg også mye om mannen, at jeg ikke finner han eller egentlig husker hvem han er, bare husker at jeg har hatt en fantastisk mann som liksom er vekke :eek: så slitsomt :wtf:

Jeg plages også mye med syke drømmer. Jeg har prøvd mye rart, men lite funker. Det eneste som fungerer er å ikke spise de siste timene før jeg legger meg. Men da er jeg sykt kvalm på morgenen :/

Har hatt ville drømmer i alle mine svangerskap, dette er intet unntak [emoji23] Handler både om utroskap (fra både min og mannens side), at jeg glemmer at jeg har mann og barn og plutselig kommer på det når jeg er på en fest at jeg er både gravid og har familie [emoji28] Deømte også at sambo sa han hadde kjøpt nytt hus til oss, og at vi skulle se på det sammen med hele slekta. Det endte i en skikkelig fyllefest faktisk og at politiet kom og bad oss fjerne oss fra to kjendiser sitt hus [emoji23] Veldig sannsynlige drømmer, med andre ord... [emoji849][emoji23]

Jeg har slitt voldsomt med drømmer, her er det alt fra groteske aborter til random turer i Bangkok [emoji23] Våkner helt utslitt nesten hver dag, men merker at om jeg sliter meg ut, enten på jobb eller med andre ting da slipper jeg litt lettere unna. Håper det snart gir seg, så jeg ikke er helt utslitt til termin.

Haha. jeg også drømmer helt syke ting. Drømte i natt at en av kollegene mine var far til babyen og at mannen min synes det var helt ok, og det to planla samværsordninger - mens jeg bare satt igjen som et stort spørsmåltegn - for jeg hadde da virkelig aldri hatt meg med denne typen før. Men det var helt klart at de begge skulle fungere som pappa...

Jeg har helt grufulle og ekle drømmer nå. Og noen som bare er veldig, veldig rare. Og seksuelle [emoji85]

Jeg har syke og merkelige drømmer hver natt nådde handler ikke om baby, men allikevel. De kommer hver natt og gjør meg helt satt ut.

Drømmer så mye rart...igår drømte jeg at jeg hadde født og satt med babyen og skulle amme...men husket ingenting av fødselen...:p skjønte fort jeg fortsatt var gravid når jeg våknet!

Jeg har også helt forferdelige drømmer, mine går stort sett i det samme at barnet blir født alt for tidlig hele tusen bare på helt forskjellige måter.. og tro meg enkelte av de drømmene er så fæle at jeg gremmes når jeg står opp :wideyed: sist gang drømte jeg at han ble født mens jeg var på do nå når jeg var i uke 22, og at jeg var for redd for å se på han så jeg bare la et håndkle over den så når mannen kom hjem sa jeg at barnet var død og han måtte ta han og ringe sykehuset, og da vi gikk inn på badet så kravla den lille rundt på badet, ikke større enn en håndflate nærmest.. da ble jeg litt skremt av meg selv når jeg våknet :oops:

Driver å drømmer at alle tennene mine er løse og at jeg fremdeles har de i munn. Kjenner at det er løst og kan spytte ut tenner i blant. Våkner og er redd for å kjenne inni egen munn tar litt tid før jeg skjønner at det var drøm.

Driver å drømmer at alle tennene mine er løse og at jeg fremdeles har de i munn. Kjenner at det er løst og kan spytte ut tenner i blant. Våkner og er redd for å kjenne inni egen munn tar litt tid før jeg skjønner at det var drøm.
Det var rart,for kom på at jeg igså drømte noe rart med tenner i sist svangerskap og at baby ble født med tenner..hehe!Må være en eller annen gravid greie:p

Det var rart,for kom på at jeg igså drømte noe rart med tenner i sist svangerskap og at baby ble født med tenner..hehe!Må være en eller annen gravid greie:p

Vet ikke, er bare litt over halvveis men har drømt dette utenom graviditet og. Leste på drømmetydning at det betydde at man ville få mer penger i fremtiden

Drommetyding.no [emoji28][emoji1303] Der står det f eks om tenner. Ikke at jeg tror på alt der, men synes det er gøy likevel [emoji23] Tenner er ett av drømmesymbolene.

Flere her som drømmer mer mot slutten?har de siste nettene hatt så forferdelige mareritt(ikke om baby,fødsel eller noe...,men f.eks terror og andre helt grusomme ting,at mannen er utro osv).Våkner da tilslutt opp med veldig høy puls,hjertebank,er svett og tar lang tid før jeg skjønner det var et mareritt!håper disse drømmene snart er hyggelige og handler om baby for blir helt utslitt!Mannen sier jeg har begynt å snorke og lage rare lyder i søvne:p(gjorde visst det sist mot slutten også)pg sover max 1,5time sammenhengende tror jeg!

Flere her som drømmer mer mot slutten?har de siste nettene hatt så forferdelige mareritt(ikke om baby,fødsel eller noe...,men f.eks terror og andre helt grusomme ting,at mannen er utro osv).Våkner da tilslutt opp med veldig høy puls,hjertebank,er svett og tar lang tid før jeg skjønner det var et mareritt!håper disse drømmene snart er hyggelige og handler om baby for blir helt utslitt!Mannen sier jeg har begynt å snorke og lage rare lyder i søvne:p(gjorde visst det sist mot slutten også)pg sover max 1,5time sammenhengende tror jeg!

Her også! Drømmer som bare det, og ofte drømmer med litt vel mye action - at jeg løper fra noen som følger etter meg, osv. Våkner svett og med høy puls her og! Og tar ofte litt tid før jeg sovner igjen. Har egentlig drømt gjennom hele svangerskapet, men har byttet på i perioder om hva det handler om.. alt fra utroskap på enten meg eller mannen ([emoji33][emoji85]), mareritt eller babyting. Vært sånn i alle mine svangerskap [emoji23]

Er det noen som føler at det bedrer seg jo nærmere termin man kommer, eller blir det bare verre og verre jo lenger ut i svangerskapet man kommer?:)

Back
Topp