slitsom natt

muffinsdronningen

Glad i forumet
i går kveld/natt var han slitsom!!! hver gang jeg la han ned så våknet han. han var på puppen hele kvelden (det har vært litt bedre i det siste) og sovnet etterhvert ved puppen men våknet. hylgrein mens han spiste (hvorfor, prøvd å rape han, men uten hjelp) så sovnet han en halvtime for seg selv, og så resten av natten ble det en time sovn mellom hver amming. sliten!!!!

håper dette var et økedøgn og at det ikke forsettersånn...

puh, måtte få det ut

uffa, kjenner meg igjen der :( 

håper det bare var en dårlig natt så denne natten blir bedre :) prøv å sove litt når han sover på dagtid i dag da så du ikke blir helt zombie 

Huff, det er så slitsomt når det er sånn! Vi har også hatt et par netter med hylgråt og mye amming. Tror hun har hatt skikkelig mageknip. Vet ikke helt hva man kan gjøre, men for min de er jeg veldig forsiktig med hva jeg spiser, spesielt på kvelden. Krysser fingrene for deg at det bare var et økedøgn:)

Endte opp med å la hun sove på meg inatt jeg da, fo rnatta før var slitsom. Hun lå og lagde masse rare lyder i halvsøvne (er veldig forkjøla så snøfter og grynter og høres ut som hun stopper å puste, gjør ikke det altså men høres slik ut..) og da får ikke jeg sove. Men når hun sover oppe på meg sover hun mye tyngre, så da gjorde vi det inatt for var helt ødelagt igår og har jo en toåring på dagtid nå også pga streik så MÅ være litt mer utvilt..
Så da sov hun 5,5 timer på den første økten, halleluja!!!

Lykke til i natt da, håper han sover en del på dagne idag og da så du får hvilt deg..

Chocolate girl skrev:
Endte opp med å la hun sove på meg inatt jeg da, fo rnatta før var slitsom. Hun lå og lagde masse rare lyder i halvsøvne (er veldig forkjøla så snøfter og grynter og høres ut som hun stopper å puste, gjør ikke det altså men høres slik ut..) og da får ikke jeg sove. Men når hun sover oppe på meg sover hun mye tyngre, så da gjorde vi det inatt for var helt ødelagt igår og har jo en toåring på dagtid nå også pga streik så MÅ være litt mer utvilt..
Så da sov hun 5,5 timer på den første økten, halleluja!!!

Lykke til i natt da, håper han sover en del på dagne idag og da så du får hvilt deg..

5,5 timer hørtes deilig ut!!

Har hatt det litt likt de siste nettene. Han har fått pupp til han virket fornøyd og mett, og rapet. Men så snart vi prøvde å legge ham så var han lys våken og like utilpass. Var til puppen med maks 1 times mellomrom etter kl 10 om kvelden. Så i natt fant vi ut at vi måtte prøve å gi ham litt annet. Fikk en dose erstattning som han spiste som en helt, og sov som en stein i 5 timer etterpå. Å det var DEILIG!!!! 

Han har vært fornøyd og spist hver 3.time på dagtid, men på kveld og natt har det bare vært tull frem til i 6-7 tiden.... Men inatt var alt helt ok. Så fra nå av blir det satt en flaske i kjøleskapet klar til oppvarming hver kveld. Så kan han få hvis det ikke blir nok med pupp.  For jeg blir å prøve pupp først. Men noe nattesøvn er viktigere for meg enn at han MÅÅÅÅ ta bare pupp.

Uff Kjenner meg igjen :-( Krysser fingrene for at du/dere får bedre netter enn d som har vært. Jeg er nødt til å ha søvn på natten hvis ikke blir jeg bitchi mor å d fortjener hverken guttene eller mannen min....foreløpig har nettene gått utrolig bra her med 5-6 timers søvn, men får d igjen på ettermiddagene så det holder - da er d intens gråting...sovner, men våkner igjen etter noen minutter. Uff får helt vondt av de små...må vær fælt for de:-(:-( selv om jeg vet at de har d godt (våre bebisser altså:-) )

Back
Topp