Slitsom helg!

Cathygirl

Forumet er livet
Har hatt barnefri helg, men vi har brukt helgen på å virkelig rydde! GRUNDIG!!
E ikke ferdig enda for d tar jammen meg tid når jeg sliter med bekkenet så må stoppe opp støtt og stadig!
Men nå e soverommet heeeelt ryddig! Vi fant faktisk gulvet igjen under alt rotet[8D] Rommet har blitt et skikkelig roterom etter at vi har puttet ting inn der hele tiden.
Har kastet masse og begynt å pakke ned d vi har i reolen i stuen. Den ska vekk så greit å bare ta d nå.
Min mann har plutselig klær igjen da han tok å ryddet skikkelig i klærene sine[;)] Og snuppa har nesten ingenting[8D] Må kjøpe noen plast esker i morgen som jeg kan legge de for små klærene oppi.
Har heldigvis så snille foreldre så vi har plassert litt ting i garasjen til mine foreldre og noen ting på jobben til svigerfar.
I morgen kommer megler her for å se på leiligheten og sette en pris på den så vi vet hva vi kan forvente og få for den.
I tillegg ska vi på to visninger i morgen!

Så nå e eg helt pumpet! Mannen min også for så vidt!
Litt smårydding igjen før megler kommer, men d trenger jo ikke vare som en visning her i morgen så bare d ser ok ut så e d greit.
Har vært i bursdag nå i ettermiddag og selv om vi var sliten så var d litt godt å komme ut av huset og tenke på noe helt annet!

Fikk en hel pose med MASSE babygutteklær i besøket i dag[:D] Vi har gutteklær!![:D][:D] hihi!
Og var veldig godt å se snuppa igjen! [:D] Hun har kost seg masse hos onkel fra fredag til lørdag og hos farmor fra lørdag til søndag. Og hele helgen har hun fått vært med kusinen sin som hun e sååå glad i![:D]

Hvordan har deres helg vært da?[:)]

Dette hørtes nesten ut som helgen vår
bare vi har da to jenter som var hjemme mens vi fant tilbake huset vårt
skal få besøk av takst mann i morgen og få vurdering av huset

Men du må ta det emd ro og ta vare på bekkenet ditt

Ja, bekkenet mitt har virkelig sagt ifra i helgen! Har nok strekt meg litt lenger enn eg burde i helgen, men ska skjerpe meg nå og ta d mer med ro! Nå har vi kommet skikkelig igang med ryddingen og pakkingen så da trenger vi ikke å være så hastig med resten!
Tenkte å tømme resten av reolen i morgen så får d holde med d i morgen! E ikke så mye igjen der så d ska gå greit[:)]

E veldig glad for at snuppa ikke var hjemme i helgen for da hadde d blitt myyyye frustrasjonsutbrudd fra oss alle!
Ska dere også selge? :) spennende da :)
Lykke til i morgen!

ta vare på bekkenet så ikke du får plager ette fødsel.

Takk og lykke til dere også
Esther var veldig snill hjalp til mye, men ble litt innmari og da
tok vi to en kose stund
Cornelia lå bare å skravlet eller sov

Back
Topp