slitsom dag...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Huff har jobbet 2 kveldsvakter på rad og skulle kose meg skikkelig med en fridag... men har ligget våken nesten hele natten med skikkelig dårlig mage... var fremdeles dårlig i magen i morrest, men fikk da stelt guten ordnet mat til han og levert i bhg.

fikk ikke sove da jeg kom hjem derfra heller for da ventet jeg på en måte bare på å dra til legen, hadde time 11.15 det ble en skikkelig opptur da for endelig ser det ut til at uvi'en har sluppet taket i tillegg har jeg vært en del bekymret for babyen siste dagene og fikk henne til å lytte samtidlig som jeg var der og hun traff nesten rett på en sterk og fin fosterlyd <3

resten av dagen har jeg stort sett tilbringt sittende og liggende på sofa med skikkelig uggen form bortsett fra en kort stund stund jeg har holdt på litt med gullet og også vært og lagt han.

håper virkelig dette slipper taket i løpet av kvelden og natta så jeg får samlet energi til ny kveldsvakt i morgen.

Høres ut som du har hatt en slitsom dag. Håper du får en god natts søvn og at du er frisk og rask igjen i morgen :)

uff, ikke noe greit med sånne dager da :( Håper du får sove godt i natt da :) Bra du fikk høre hjertelyd og at uvi'en er på vei tilbake. Klem :)

Kjekt å høre hjertelyd da! Og bra at uvi`en er bedre :) Er vel travle dager som gjør vondt verre, er sånn med meg hvertfall, tar litt tid å lande etter en travel dag/periode.. Håper du får en bra vakt :)

takk ringte å sa jeg ikke kom i dag for jeg er like ille i dag og greier ikke noe særlig før jeg må på do, blir kvalm eller må kaste opp.
føles ikke som omgangssyke heller, kjennes nesten ut som svangerskapskvalmen plutselig er tilbake etter mange uker og verre enn noen gang...

Uff... slitsomt når det blir sånn... Håper du har blitt bedre iløpet av dagen idag
masse klemmer sendes din vei og fortsatt god bedring!

tusen takk, var antageligvis omgangssyke alikevel har sittet i veldig i dag, men har lettet en del fra rundt kl 20 heldigvis :-) satser på det holder seg slik nå da og at jeg blir helt bra i løpet av natta og får samlet litt krefter i morgen til jobb på søndag :-)

Off, men nesten bra det "bare" var sykdom, hadde vært ille å begynne med kvalme nå igjen :/ God bedring!! Sikkert godt for kroppen å være hjemme og hvile heller :)

huff ja, litt usikker på om det kommer tilbake i dag eller ikke, må se an det. gjør det det er det svangerskapskvalme som kommer tilbake, er jeg mye bedre resten av dagen er det sykdom og heller det for da går det jo fort over...
har ikke tid til noe svangerskapskvalme akkurat nå hehe

Back
Topp