Sliter

Suverina

Gift med forumet
Jeg sliter om nettene.. [&:]
Hvor henter dere energi og motivasjon til å komme dere opp om natta og skifte bleie (hvis det trengs) og gi gullet deres mat?

Føler meg slem, men vil liksom bare snu meg rundt å sove videre.. [:(]
Men nå nå vi sette oss i stuen når vi skal spise, jeg bare sovner av i sengen og da blir det bare tull med mat til han.. Dessuten MÅ vi få ut den rapen etter maten, ellers blir det bare skrik og gulp...

Er så langt fra våken når han voktner om natta... [8|]
Sover når han sover også, men sliter SÅ om natta....[:@]

Jeg kjenner og at jeg sliter litt om nettene, spesielt viss jeg ikke helt får til å amme, eller at hun griner mye.. Blir så lett oppgitt..

Huff, blir så frustrert om natta.. Blir så fort sinna, er ikke noe morro...
Føler meg are sint, trøtt og lei... [8|]

Går mye bedre om natten enn hva jeg trodde det skulle gjøre. Men jeg tror jeg våkner så lett fordi sambo ligger og sover ved siden av meg og jeg vet at han skal tidelig opp for å gå på jobb. Men jeg har bedt han omå bruke øre propper sånn at jeg kan slappe mer av når Melinda våkner.

Også vet jeg at Melinda som regel sovner igjen med en gang når jeg legger henne, og bare det  gjør at jeg klarer det fint

Jeg er stuptrøtt om natten, må bare ta meg sammen og gjøre det som skal gjøres liksom. Det går forsåvidt greit. Er litt irriterendes at samboer sover så godt da, han kan sove gjennom skriking og alt. Blir liksom ikke til at jeg vekker han for å få hjelp, så ender med at jeg gjør alt selv. Noe som kanskje kan straffe seg i lengden.

For min del så går det liksom på autopilot...våkner avd en minste lyden...heldigvis bruker Oliver ikke å gjøre seg så ut på nattes tid...(måtte si det på en pen måte[8D])...gir han pupp og det er det...men er vel det at jeg vet at sambeor skal tidlig opp og på jobb som gjør at det går på autopilot...[8D]

Stort sett er ikke nettene noe problem...men det var det i natt så jeg er sååå trøtt...så når jeg er ferdig her så blir det soving på sofaen[;)]

ORIGINAL: tullann

DE er heldige de med ett barn, for å si d sånn.. hihi!! her kan jeg ikke sove om dagen heller. Har jo en 3 årings om krever sitt[;)]

signerer.... Men samboer'n har tatt 2 uker perm da, så han hjelper meg masse!! Han er helt super!

Jeg er så heldig at hun sover godt om natta. Gir mat en gang og det går fint. [:)]
Men i natt så var det den andre jenta som holdt meg litt våken. Stakkars har så vondt i benet sitt....

De få nettene ho har rota, dvs våkner oftere enn hver 3.time kjenner jeg at jeg sliter. Blir så trøtt og sliten når jeg får mindre enn to timer sammenhengende søvn. Men heldigvis har det bare vært et par netter.
Uansett, det tar jo tid å bli vant til å være våken mange ganger hver natt, når andre har behov for at du våkner.
Jeg står opp av senga om natta, går inn på naborommet og ammer. Så våkner jeg litt mer til.

Back
Topp