Sliter sånn med legginga

Nyttårslykke

Gift med forumet
La minsten i senga si kl 18:52, og 18:54 var han sovna... Og sånn er det hver kveld!! Og sovner han ikke på 2 minutter så ligger han å pludrer å snakker litt før det blir stille...

Hva i all verden skal jeg gjøre???

Sorry, måtte bare... [8D]

ORIGINAL: Veumjenta

Hehehehe! GNI det inn for alle de som sliter med legginga du [8D] (jeg er stort sett ikke en av de - så ble ikke så veeldig truffet) Hehe!

Huff, synes faktisk veldig synd på de som sliter med legging, men samtidig så må jeg få glede meg over at det går så greit her [:)]

Og jeg aner ikke hva jeg har gjort for å få det slik, men noen babyer er nok lettere å legge...

(så dette innlegget er altså IKKE ment for å støte de som sliter med legging)

ORIGINAL: Sikon

Hahahaha [8D] NØRD!
Neida, vi er også heldige men her må vi bære henne i søvn og har noen runder før hun finner søvnen. Bruker ikke smokken så finner ikke roen selv! Håper det forandrer seg [:)] Legger seg mellom 19:00-20:00!

Vil hun ikke ha smokken, eller vil ikke dere at hun skal bruke? Her har smokken vært den store redninga på mange ting, men til gjengjeld så får jeg nok en god kamp tipper jeg når den skal bort i 2 1/2-3-års alderen...[&:]

legg nr.: 2
SV: Sliter sånn med legginga - 31.03.2010 19:18:16
ORIGINAL: Nyttårslykke

Hahahaha [8D] NØRD!
Neida, vi er også heldige men her må vi bære henne i søvn og har noen runder før hun finner søvnen. Bruker ikke smokken så finner ikke roen selv! Håper det forandrer seg [:)] Legger seg mellom 19:00-20:00!

Vil hun ikke ha smokken, eller vil ikke dere at hun skal bruke? Her har smokken vært den store redninga på mange ting, men til gjengjeld så får jeg nok en god kamp tipper jeg når den skal bort i 2 1/2-3-års alderen...[&:]

Nei hun vil ikka ha den. Har prøvd 6-7 forskjellige typer, ja alle som er på markedet tror jeg, med MM på, sukkervann, maltekstrakt osvosv men hun finner ikke ut av å suge på den!! Samme med flasken, og jeg skulle så inderlig ha ønsket hun tok smokken slik at hun kunne finne roen selv uten å måtte bæres i søvn.
Vi øver å øver da, så kan jo hende hun plutselig finner ut av det. Eller kanskje finner totten, men da foretrekker jeg heller smokken altsp!!

Ja, helt enig når det gjelder totten, for du kan liksom ikke fjerne den og gi den til Kaptein Sabeltann når hun blir eldre [:)]

Ammer du? Eller gir du flaske?

Hahahaha [8D] NØRD!

Nei hun vil ikka ha den. Har prøvd 6-7 forskjellige typer, ja alle som er på markedet tror jeg, med MM på, sukkervann, maltekstrakt osvosv men hun finner ikke ut av å suge på den!! Samme med flasken, og jeg skulle så inderlig ha ønsket hun tok smokken slik at hun kunne finne roen selv uten å måtte bæres i søvn.
Vi øver å øver da, så kan jo hende hun plutselig finner ut av det. Eller kanskje finner totten, men da foretrekker jeg heller smokken altsp!!

Ja, helt enig når det gjelder totten, for du kan liksom ikke fjerne den og gi den til Kaptein Sabeltann når hun blir eldre [:)]

Ammer du? Eller gir du flaske?

Sant så sant, bruke selv totten til jeg var rundt 8 år eller noe!

Jeg fullammer og har prøvd å pumpe meg og gi flaske noen ganger for å se om hun tar den og hun tar ikke den heller!! Blir frustrert av tanken på om hun ikke tar den og er avhengig av meg nå 24/7 i 6-8 mnd!!!

Er det du eller mannen din som prøver å lære henne smokken?

Når jeg prøvde å gi smokken til lillegutt så nekta han å ta den, for hos meg ville han heller ha puppen. Så mannen min la han til brystet sitt i samme stilling om når jeg ammer, så putta han smokken inn i munnen når han begynte å søke etter "puppen". Han var bare 2 uker da, så kanskje det var lettere å lære han det når han var så liten hvem vet...

Både jeg og pappaen trener. Siste har det vært pappaen mest [:)] Men vi får se, det kan jo gå seg til. Fungerer jo egentligveldig greit fordi, selv om vi må bære henne i søvn er det ikke snakk om lange stunen 15-30 min kanskje!

Håper det ordner seg for dere [:)]

hehehe

Noen småtasser har lettere for å sove enn andre, synes så synd på dem som kveld etter kveld må bysse og bysse de små i søvn.

Håper sove-koden knekkes snarlig! Slenger litt sovestøv fra Vilde over til de andre babyene [;)]

sender over støv jeg og for her går legginga som en drøm nå, hun legger seg kl 8 og sover innen tiover 8 og da sover hun som regel en del timer så hører jeg henne holder på å våkne, da rugger jeg litt på senga så sover hun igjen [:D][:D] til morran

ORIGINAL: fru gravdal

sender over støv jeg og for her går legginga som en drøm nå, hun legger seg kl 8 og sover innen tiover 8 og da sover hun som regel en del timer så hører jeg henne holder på å våkne, da rugger jeg litt på senga så sover hun igjen [:D][:D] til morran

Jeg er på den andre siden ikke like heldig med at han sover lenge om gangen, for her er det fortsatt pupp hver 3. time.. Men han sovner rett etter han er ferdig å spise, og sover til neste pupp [:)]

Blir så sjalu at jeg graver meg ned i depresjon.....[&o][&o]

Men ingen slipper unna alt! Kansje de flinke sovebabyene blir et helvete i trassalderen eller håpløse i matveien?[;)][8D]

Hahahaha [8D] NØRD!

Ei på min barselgruppe har ei på ca 4 mnd, og har ikke fått hu til å ta smokken, før hun putselig nå tok den [:D] Så hvis du vi at hun skal ta den bør du fortsette å prøve, vet det er mange som ikke tar den før ca 4 mnd. Her er de avhengig av den, men fortsatt ikke så sterke så den detter stadig ut, og da er det krise [;)]

Angående smokk, jeg ga ikke opp å prøve med storesøster og da hun var 4 mnd så satt den! [:)] Og det løste mye angående søvn hos henne. Så selv om lillebror ikke er overbevist ennå så gir jeg meg ikke denne gangen heller.[;)]

ORIGINAL: McBaby

Men ingen slipper unna alt! Kansje de flinke sovebabyene blir et helvete i trassalderen eller håpløse i matveien?[;)][8D]

Vi kan grave oss ned sammen.. SLIIIIIITEN [8D][&:]

Mest sannsynlig så har du helt rett [:D] hehe

Men, som andre sier; plutselig kan det snu seg, så jeg holder bare pusten å nyter at han er så grei å legge nå [:)]

JEG på den andre siden er misunnelige på de som har babyer som sover rundt.. Har ikke sovet en hel natt på snart 3 mnd...

Samme her...

Back
Topp