sliter så med

bebi

Elsker forumet
navnevalg vi..har noen på lista men klarer ikke bestemme oss for et..ingen navn som passer liksom..må nok se ho først[:D]men det tar jo sin tid....
devi har er: Emilia, Helene, Malene, Malin...
jeg syns Ronja og Juliet/Juliett er fint og jeg,men er ikke helt sikker på om sambo gjør det...vanskelig dette her ja[:)]

ja Madelen er veldig fint...skal notere meg det og jeg[:)]

ORIGINAL: bebi

navnevalg vi..har noen på lista men klarer ikke bestemme oss for et..ingen navn som passer liksom..må nok se ho først[:D]men det tar jo sin tid....
devi har er: Emilia, Helene, Malene, Malin...
jeg syns Ronja og Juliet/Juliett er fint og jeg,men er ikke helt sikker på om sambo gjør det...vanskelig dette her ja[:)]

Skjønner godt at det er vanskelig å velg navn. Vi vet ikke om det blir gutt eller jente så vi har 5 alternativer til hver. Blir vanskelig å bestemme seg før en har sett ungen tror jeg..

Selv har vi til jente:
Ronja
Tuva
Hannah
Sofie
Frida

Stemmer for Helene jeg da[;)] hihi!

Litt synd at det er så mange navn å velge mellom...

Valgets kvaler...

Syns alle navnene var fine[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Hvis vi får jente ska ho hete Maria Helene. Ikke så ulikt ditt det anlise, hehe.

Jeg liker også Helene veldig godt..... men det er vel like mange meninger om navn som personer du spør [;)]
Lykke til med valget [:D]

Helene
Malin

var vel de jeg likte best av de, men dere finner nok ut hvilket som dere vil ha så fort dere ser henne tenker jeg[:D]

Stemmer for Emilia jeg! Hvis jeg skulle hatt en jente kunne jeg gjerne gitt henne det navnet! Er kjempe søtt! [:)]

Back
Topp