¤Mamma06og08¤
September 2013 <3
hva skal man ta??????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg kjøpte emmaljunga edge duo nå den virker veldig lett og har hørt bare positivt om den av andre
Vi velger nok emmaljunga edge duo, med det letteste understellet! Har tenkt en stund på om jeg vil velge det med svingbare hjul, vi bor i en liten by og jeg er litt skeptisk til hvordan det blir i snøen.. Ser for meg å gå en del turer i permisjontiden, mange fine turstier i nærområdet både med asfalt, grus og terreng.. Hmm, alt for mye å velge mellom noen som har erfaring med understellet med svingbare hjul?
Kass understell har dokke valgt?
vi kjøpte classic. Ser for meg at svingbare hjul er helt genial ved "sommerføre", men med en gang snøen melder seg blir det til irritasjon. Jeg hadde svingbart jul på vår tidligere vogn, den var veldig god å kjøre med helt til snøen kom. Da ble den bly tung. Hjulet gikk jo alle retninger. Selv om det går ann å låse hjulene ser jeg for meg classic er bedre da de svingbare er så små. Alt snø og slaps vil jo sitte seg i de. Men har ikke prøvd med svingbare hjul på emmaljunga da så selvfølgelig, de kan jo være bedre enn hva jeg ser for meg.
Var det eg og tenkte Og her som vi bur blir det opp til en meter med snø så tru vi og går for classic
Det var akkurat det jeg tenkte og! Også er det litt dumt å bruke så mye penger på ei vogn man ikke blir helt fornøyd med.. Blir nok classic understell her og, safer litt med det sikkert lurt når vi får på høsten, er en lang vinter foran oss da!vi kjøpte classic. Ser for meg at svingbare hjul er helt genial ved "sommerføre", men med en gang snøen melder seg blir det til irritasjon. Jeg hadde svingbart jul på vår tidligere vogn, den var veldig god å kjøre med helt til snøen kom. Da ble den bly tung. Hjulet gikk jo alle retninger. Selv om det går ann å låse hjulene ser jeg for meg classic er bedre da de svingbare er så små. Alt snø og slaps vil jo sitte seg i de. Men har ikke prøvd med svingbare hjul på emmaljunga da så selvfølgelig, de kan jo være bedre enn hva jeg ser for meg.
Det var akkurat det jeg tenkte og! Også er det litt dumt å bruke så mye penger på ei vogn man ikke blir helt fornøyd med.. Blir nok classic understell her og, safer litt med det sikkert lurt når vi får på høsten, er en lang vinter foran oss da!