Sliter med skuldrene

3 Hjerter

Forelsket i forumet
Har lenge slitt med skuldrene. Det er lite eg kan løfte utan at det gjer vondt. I går måtte eg demontere senga til samboer for å få den ned igjen. Det er ei lett seng så eg synes det var litt pinleg å demontere noko for å få den ned. Mannen er ikkje noko bedre. Mamma bar opp heile senga ein etasje. Føler meg gammel og skrøpelig. Vil fysioterapi vere bedre en kiropraktor for dårlige skuldre. Fekk masasjetime av svigermor til bursdagen. Deilig. ?

Bevegeligheten og styrken i skuldrene mine er lite, eg føler at armen klemmer inn skuldra mi. Har lyst til å sette armen min fast i ei skrustikke og dra til i andre enden. Skulder leddet mitt sitt i klem mot kula i leddet.... Om nokon skjønte det.

For ein enkel forklaring :laughing025

Hvordan/hvor har du vondt i skuldrene da? Eller hva skyldes det? Jeg har selv gått til fysioterapaut og går nå til aromaterapeut ganske ofte.. Jeg synes at ALLE burde spandere på seg en massasje av og til, det er fantastisk!:) begge deler hjelper om det er stive muskler, knuter osv (som i mitt tilfelle), men massasje er absolutt det beste:)

Eg trur det er musklene mellom skulder og arm som trekker seg sammen. Skuldra mi står i feilstilling framover.

Back
Topp