Sliter med søvn.

Bkno8888182

Blir kjent med forumet
Er i uke 27, og sliter veldig med søvn. Bare det å sovne er vanskelig. Våkner av vær stilling jeg endrer om natta. Er veldig slitsom når det har pågått noen uker å jeg er i 100% stilling som servitør på dagen/ettermiddagen. Om det ikke blir bedre er jeg nødt til å sykemelde meg til kanskje 50%. flere som opplever det samme?

Jeg sover heller ikke, går rundt som en zombie. Har ferie, så er ikke så farlig, hadde jeg jobbet nå hadde jeg definitivt dratt til lege og snakke om sykemelding kunne vært aktuelt :)

Jeg sover også veldig dårlig. Sitter her nå å har vært våken siden kl 04.00 inatt :confused: er 100% sykemeldt, ikke bare pga søvn, men mange andre ting. Utrolig slitsomt å såve dårlig for så å måtte opp på jobb. Hadde jeg vært deg hadde jeg snakket med lege om sykemelding :)

Så slitsomt! Hadde absolutt tatt en samtale med legen og fått en sykmelding. Ingen vits i å presse seg selv! Ta vare på deg selv og underet i magen - uten dårlig samvittighet :)

Sliter veldig med søvnen jeg også. H
år vært sykemldt fra starten av svangerskapet og har klart å overleve uten så alt for mye søvn. Men nå har småen ferie fra bhg og det er skikkelig slitsomt å ikke sove og aktivisere 4 åringen på dagtid :grumpy:. Her er det bekkenet og beina som verker så ødelegger nattesøvn. Har i tillegg fått noe som legen kalte for knuterosen på leggene og de verker om natten. Så gleder meg til å heller bli vekket av søte små babyer om natten i stedet for :hilarious:

Ville forresten snakket med legen om sykemelding. Er ikke bra verken for deg eller baby visst du ikke får nok søvn. :)

Back
Topp