Sliter med søvn

Pandora88

Flørter med forumet
Hei dere!

Er det flere som sliter med å sove om natta? Jeg våkner som regel rundt 2-3 og ligger å vrir meg i flere timer fordi jeg ikke finner ei behagelig stilling å ligge i, og det er sykt slitsomt de dagene jeg må opp tidlig. Håper noen har tips til hva jeg kan gjøre :)

Hei dere!

Er det flere som sliter med å sove om natta? Jeg våkner som regel rundt 2-3 og ligger å vrir meg i flere timer fordi jeg ikke finner ei behagelig stilling å ligge i, og det er sykt slitsomt de dagene jeg må opp tidlig. Håper noen har tips til hva jeg kan gjøre :)
Har du gravidpute? BBHugme, feks? Finnes mange rimeligere alternativer også.

Vil anbefale pute, ekstra dyne eller noe som du kan støtte deg mot, gjerne noe drikke så du kan ta en slurk hvis du ikke er plaget med mye dobesøk på natta.
Her er jeg mer plaget av at drømmene til tider. Som i helgen drømte jeg at hele tiden at datteren min lå å sutret og ville stå opp [emoji849]

Vil anbefale pute, ekstra dyne eller noe som du kan støtte deg mot, gjerne noe drikke så du kan ta en slurk hvis du ikke er plaget med mye dobesøk på natta.
Her er jeg mer plaget av at drømmene til tider. Som i helgen drømte jeg at hele tiden at datteren min lå å sutret og ville stå opp [emoji849]
Kan kanskje prøve med en ekstra dyne og. Har ei lang pute jeg bruker, men føler den ikke funker bra nok. Takk :) Har selv litt rare drømmer innimellom :')

Kan kanskje prøve med en ekstra dyne og. Har ei lang pute jeg bruker, men føler den ikke funker bra nok. Takk :) Har selv litt rare drømmer innimellom :')

Ja Off den ene drømmen jeg hadde vær en ufordragelig kunde på jobb, våknet i sinne og slet med å få sove igjen [emoji85][emoji23]

Jeg våkner også hver natt, rundt 2-3 og så igjen rundt 6. Bruker laaang tid på å sovne igjen, selv om jeg ikke har noe ubehag med tanke på stilling. Søvnen kommer bare ikke...

Jeg sovner ikke før 2-3 hver eneste natt. Så må jeg opp på toalettet hvertfall 2 ganger ila natten.
Haha jeg drømmer skikkelig mye rart selv. I natt så drømte jeg at jeg fødte et svært overvektig barn med «asiatisk» utseende, så ut som en liten sumobryter[emoji23] hverken jeg eller pappa til babyen har røtter fra Asia for å si det sånn[emoji23] så jeg var helt fra meg[emoji28]

Jeg har samme problem som deg..
Sover i tillegg ekstremt lett og våkner av det minste. Må også opp minst en gang pga denne gravidblæren.

Huff ja. Sliter med det samme. Er stup trøtt om kvelden og sovner som en stein. Våkner 2-3 timer etterpå og så er det sånn av og på søvn til klokken ringer.

"Godt" å se at jeg ikke er den eneste som har dette problemet[emoji85] Håper det går over snart! Lykke til til resten av dere[emoji4]

Back
Topp