Sliter med søvn

August12mamma

Flørter med forumet
Før kunne jeg sove når som helst, hvor som helst. Hadde skikkelig sovehjerte. Men NÅ, nå sliter jeg ekstremt. Er ikke trøtt i hele tatt.. Ligger og vrir meg i alle ender, frem og tilbake. Ligger jeg stille lenge på en side får jeg vondt i ryggen/korsryggen. Kan også være trøtt i øya, men får fortsatt ikke til og sove... Skikkelig irriterende!

Er det bare meg, eller flere som sliter med og få sove når dem ble gravid?
Heheheh

Ikke unormalt å få en uro i kroppen, kjenner på det selv. Utrolig irriterende, siden jeg er stuptrøtt. :) Blir lettere overtrøtt osv...

Men sist bedret det seg veldig etterhvert. Sov utrolig godt/effektivt fra ca uke 10 og til uke 35, fikk nok søvn selvom jeg våknet hele tiden. Sånn var det rett etter fødselen også. Gjorde ikke noe om jeg ikke fikk sammenhengende søvn, for jeg var uthvilt på lite uansett. :) 

samma her... sliter med å sove... tror jeg har prøvd all slags stilling men nei... søvn er ikke nær meg... ja ja.. tror det er derfor jeg blirr trøtt på ettermiddag...

Sover jeg 2-3 timer så står jeg opp 5-6 tiden uannnnsett.. tror det er alarm i kroppen min hehe.
irriterende...

Jeg har det akkurat som du beskriver!! Ligger å vrir meg og finner absolutt ikke ro Er trøtt i kroppen og tung i øya, men ingen søvn å få Får veldig press mor korsryggen +++ som gjør kroppen rastløs... Men får sove om ettermiddagen merkelig nok, for da slukner jeg helt

Jeg sliter også veldig med søvnen. Det var faktisk grunnen til at jeg fant ut at jeg var gravid :) Slet veldig med søvn i første trimester med forrigemann også :)

Jeg sliter også veldig med søvnen. Det var faktisk grunnen til at jeg fant ut at jeg var gravid :) Slet veldig med søvn i første trimester med forrigemann også :)

Godt å høre det er flere... eller godt og godt da... heldigvis sliter jeg ikke så veldig som dere gjør, men merker at jeg sover mer urolig og sånn i det siste..

Godt og høre at det ikke er bare meg. Samboeren klager på at jeg ligger og vrir meg, men finner jo ingen bra sovestilling, og føler meg ikke trøtt. Sov veldig dårlig i natt, og håper på at jeg blir og sove bedre til uka her (ZZzzz)
hehe :D

får ikke heller sove.. har vart i ei uke nå.
har en liten en som trenger mye oppmerksomhet å da han er mye syk pga barnehagen i det siste..
så kjenner det godt på kroppen ja..

Back
Topp