M
M2015
Guest
Hei, jeg trenger hjelp!
Vi fant ut at jeg var gravid for 3uker siden, og etter legebesøket sies det nå at barnet vårt skal komme i slutten av mars 2015. Vi hadde planer om dette, men en viktig sak var at jeg skulle slutte å røyke først. Og det har jeg ikke klart
Jeg trenger gode råd og tips om hvordan jeg skal få til det. Har trappet ned fra 20 til 5 om dagen, men sliter nå. Er hjemmeværende, men gjør alt jeg kan for å få til dette. Får dagene til å gå via oppussing av div i huset vårt. Trener hver dag, og rusler turer flere ganger om dagen med hunden vår. De fleste av venner og fam røyker, så er ikke bare bare å være med de for å "få bort" de siste. Har gjort om de vanlige rutinene hjemme, kjøpt tyggis på apoteket og elektrisk røyk, men de siste få jeg tar i løpet av dagen klarer jeg ikke kutte ut
Noen som har vært i lignende situasjon og klart å slutte helt med de siste? Håper på gode råd
Vi fant ut at jeg var gravid for 3uker siden, og etter legebesøket sies det nå at barnet vårt skal komme i slutten av mars 2015. Vi hadde planer om dette, men en viktig sak var at jeg skulle slutte å røyke først. Og det har jeg ikke klart
Noen som har vært i lignende situasjon og klart å slutte helt med de siste? Håper på gode råd