Sliter med og holde meg unna Cola!

Kvælpklein!

Elsker forumet
Hadde tenkt og holde meg unna cola, men det er såååå vanskelig! Sambo handlet en firpakk idag, selv om han vet at jeg ikke skal ha! Solidarisk type...
Hvordan går det med dere, angående usunne vaner? Gode tips mottas med takk! Ingenting annet som frister!

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Jeg sliter med å drikke lite nok kaffe... Kommer nok etterhvert

For meg hjelper det å lese hva som lages og utvikles hos embryoet. Får meg til å skjønne hvor sårbar den er og at den trenger næring.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Jeg får nok fortsatt i meg for mye sukker, men ikke koffein eller sånt da.

Jeg drikker cola nesten hver dag nå jeg, Kuttet ut alt annet enn vann og sukkerfri saft før jeg ble gravid, men sist uke begynte jeg å fantasere om cola med masse isbiter på jobb.

Drikker ikke kaffe da...

Jeg drikker cola nesten hver dag nå jeg, Kuttet ut alt annet enn vann og sukkerfri saft før jeg ble gravid, men sist uke begynte jeg å fantasere om cola med masse isbiter på jobb.

Drikker ikke kaffe da...

Sukkerfri saft bør du begrense. Kunstig søtning.

Klarer meg fint :) ikke kaffe, te, godis, potetgull og usunn mat :)

Den er grei.

Jeg drikker heller saft med sukker. Vann som tørstdrikk, men saft eller brus av og til.

Vi skal feire 4 bursdager de neste to ukene, og tre av oss i huset de neste to mnd, så kaker og brus blir det nok.

Drikker ikke kaffe jeg heller. Til vanlig holder jeg meg til Cola kun i helgen og drikker ikke mengder da heller ( kanskje ei 1 1/2 l i løpet av tre dager).
Skal prøve og finne andre alternativer istedet. Greier nok ikke og holde meg unna sukker, men prøve og unngå koffein iværtfall.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp