Sliter med navn til lillebror.

Bringebær

Gift med forumet
Vi har litt vanskeligheter med å bli enige om navn til lillebror i magen. De to første var klare før graviditeten, så nytt dette:P Er jo så vanskelig. Liker ikke hans forslag og omvendt. MEN nå tror jeg vi har ett navn hver som vi begge liker litt. Jeg har William (mellomste gutten vår heter Wiktor:)) og han vil helst ha Magnus. Hva syns dere?:) skal kjempe for William tror jeg. Ville helst hatt Benjamin men det liker han slett ikke.

Her er vi heller ikke enige så langt, men det kommer vel etterhvert...

Har bestemt meg for at vi ikke skal bestemme oss 100% før etter fødsel denne gangen...
Forrige gang var navnet bestemt lenge før fødsel. selv om vi ikke visste hvilket kjønn det var...

Hadde jeg stått mellom William og Magnus ville jeg også gått for William. Fint navn :)

Jeg stemmer for Benjamin (det heter storebror her)! :p

Vi hadde faktisk ikke navn til han før 2-3 dager etter fødselen fordi vi ikke ble enige om navn.. Men Benjamin likte vi begge to så da ble det det :) men det er veldig vanskelig når man ikke blir enige om navn.

Siden vi trodde det ble gutt sist, så hadde vi liksom ikke jentenavnet heeelt på stell :P Men det gikk seg til det også.

Vi er heeelt uenige her i gården :P Jeg ville gått for William, (selv om jeg syns Benjamin var det fineste av de tre ;) )

Back
Topp