Sliter med nattesøvn

Smooshkin

Glad i forumet
Har aldri hatt problem med dette før.. Sover vanlegvis som ein stein og er aldri vaken på natta. Men no dei siste vekene vakner eg x antall ganger på nettene, og sliter med å sove igjen! Av og til er det fordi eg er skikkeleg tisse trengt, og av og til vaknar eg berre sånn uten vidare.. Er heilt vrak om dagane:-(.. Hjelper heller ikkje på at me har ein 5 åring som kjem inn midt på natta og krev halve senga:-) Håpar det går seg til etterkvart! Sleit med dette i forrige svangerskap og, men det var ikkje før på slutten! Da var alle sovestillingar ubehagelege. Noen andre som sliter med søvnen for tida?

ja kjenner meg igjen i begge to! det er ikke noe arti å våkne midt på natta for å gå på do eller gå ned for å spise litt mat!

Har det sånn jeg også.... Og akkurat som deg, slet jeg ikke med dette før på slutten av svangerskapet sist. Men nå våkner jeg av at jeg må tisse, eller av at jeg er sulten, eller av 2-åringen i huset som skal ha drikke eller har hatt mareritt. Veldig slitsomt.

kjenner meg igjen! Har en 2 åring som ofte våkner på natta.. Og selv om han sover så våkner jeg og bruker lang tid på å sovne, har ofte en time hvor jeg er våken og når jeg sovner så får jeg sove ca en time, så er klokka 6 og guttepjokken våkner:/ pleier å gå inntil han og si at d er natta så sover han til 7.. Og ikke jeg:/ Tar virkelig på!! Sover et par timer på morgenen i hverdagene og på formidabel i helgene men er likevel litt "ødelagt"... Zzzzzz

Back
Topp