Æsj, i dag er en tung og kjip dag. Har liksom syntes dagene har vært ganske finfine i det siste, følt meg lett og fin, venting er en lek og så videre, -og i dag er det plutselig bare kjedelig og tungt og vondt og demotiverende og ...ja. Startet med å svime av på badet i formiddag (min egen feil; massiv ryddeaksjon uten inntak av hverken vått eller tørt først), og så har det liksom bare fortsatt litt i en dårlig stim. Følt meg uggen og sliten og rar, hatt supervondt i bekkenet, lei meg, blablabla. Det "toppet" seg litt for meg i stad, kjente jeg, når sambo får seg til å si at bursdagsfeiring for storesøster ikke passer på mandag, slik jeg har tenkt, fordi da skal han på fotballkamp..! For det første etterfølger den mandagen en helg da han kommer til å jobbe bokstavelig talt døgnet rundt fra torsdag til søndag, og jeg blir alene med to unger alle nevnte dager/døgn (hjelpes, jeg gruer meg til helga) - og for det andre er det da fem dager til termin, og jeg synes vel kanskje det hadde vært ok om han skjønte selv at fotballkamp muligens ikke trenger å være pri 1 akkurat den dagen...
Heldigvis klarte jeg å bite det i meg, han mener det jo ikke vondt, han tenkte antakelig ikke - nå er han ut og løper, og jeg får roet meg litt før vi snakker om det
Uansett; drittdag! Blæh! Kom UT, lille baby!
Stor klem til alle dere andre, som sikkert også støter på enkelte slike dager nå i innspurten
Sent from my iPhone using Tapatalk
Heldigvis klarte jeg å bite det i meg, han mener det jo ikke vondt, han tenkte antakelig ikke - nå er han ut og løper, og jeg får roet meg litt før vi snakker om det
Uansett; drittdag! Blæh! Kom UT, lille baby!
Stor klem til alle dere andre, som sikkert også støter på enkelte slike dager nå i innspurten
Sent from my iPhone using Tapatalk