Sliter med mat..

Angel89

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Junilykke 2020 ♡
Det er en evig kamp i å få i seg mat omdagen. Bruker så mye energi og krefter på å få i meg litt mat. Flere som har det sånn? :anyone

Her er det opp og ned. PS: det hjalp meg litt å skjønne at den fæle følelsen i brystet var halsbrann. De fleste vet kanskje hvordan det kjennes ut, men jeg har ikke hatt halsbrann før tror jeg så ble tatt på senga. Tabletter mot kvalme og andre mot halsbrann hjelper litt til P få i meg mat

Helt lik! Klarer ikke middag.

Jepp.. bruke lika masse tid på å finne noko som faktisk fristar og :yuck:

Føler med deg. Brødskiver og knekkebrød går ok, men middag er vanskelig. Liker ingenting mer :wtf: har brukt å planlegge middager en uke i forveien, nå går ikke det mer... ombestemmer meg hele tiden. Det som kan være godt i dag er ikke så godt i morgen.

Last edited:
Hadde det slik jeg også, ble sykemeldt, allerede mye bedre, men redd for å si det høyt nesten!!
Klarte ikke få i meg den ene lille folsyre-tabletten med vann enkelte dager! Ble alt for lite væske mange dager :( men mat ble bare sånne rare ting som fristet- så ikke særlig sunt eller næringsrikt noen dager ... mange ganger ble middag kun brødmat eller salt kips :(

Hadde det slik jeg også, ble sykemeldt, allerede mye bedre, men redd for å si det høyt nesten!!
Klarte ikke få i meg den ene lille folsyre-tabletten med vann enkelte dager! Ble alt for lite væske mange dager :( men mat ble bare sånne rare ting som fristet- så ikke særlig sunt eller næringsrikt noen dager ... mange ganger ble middag kun brødmat eller salt kips :(

Samme her. Knusk tørr i munnen og ansiktet.

Her er det opp og ned. PS: det hjalp meg litt å skjønne at den fæle følelsen i brystet var halsbrann. De fleste vet kanskje hvordan det kjennes ut, men jeg har ikke hatt halsbrann før tror jeg så ble tatt på senga. Tabletter mot kvalme og andre mot halsbrann hjelper litt til P få i meg mat

Har halsbrann jeg også:shifty: Hatt det i noen uker allerede. Grusomt, også blir man så sliten og kvalm av det.. Noen dager er bedre enn andre. Det hjelper forresten å ligge på venstre sida når man skal sove:smiley-angelic003

Har halsbrann jeg også:shifty: Hatt det i noen uker allerede. Grusomt, også blir man så sliten og kvalm av det.. Noen dager er bedre enn andre. Det hjelper forresten å ligge på venstre sida når man skal sove:smiley-angelic003
Det med venstre sida har jeg merket - er det noen logisk forklaring på det? Veldig rart.

Min nye greie er at First price ferskpizza og appelsinbrus er det eneste som frister. Jeg drikker vanligvis ikke appelsinbrus, men larven vil ha hva larven vil ha :)

Sliter med matlyst men spiser. Har veldig ofte lyst til å kaste det opp igjen men gjør alt jeg kan for å holde på maten. Jeg ammer også snappa på straks 9 mnd så går litt kalorier med til ho også, så er veldig påpasselig med å få i meg nok mat selv om det ofte er en kamp og spising fordi jeg må ikke fordi jeg har lyst

Back
Topp