Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det slik jeg også, ble sykemeldt, allerede mye bedre, men redd for å si det høyt nesten!!
Klarte ikke få i meg den ene lille folsyre-tabletten med vann enkelte dager! Ble alt for lite væske mange dagermen mat ble bare sånne rare ting som fristet- så ikke særlig sunt eller næringsrikt noen dager ... mange ganger ble middag kun brødmat eller salt kips
![]()
Her er det opp og ned. PS: det hjalp meg litt å skjønne at den fæle følelsen i brystet var halsbrann. De fleste vet kanskje hvordan det kjennes ut, men jeg har ikke hatt halsbrann før tror jeg så ble tatt på senga. Tabletter mot kvalme og andre mot halsbrann hjelper litt til P få i meg mat
Hatt det i noen uker allerede. Grusomt, også blir man så sliten og kvalm av det.. Noen dager er bedre enn andre. Det hjelper forresten å ligge på venstre sida når man skal sove
Det med venstre sida har jeg merket - er det noen logisk forklaring på det? Veldig rart.Har halsbrann jeg ogsåHatt det i noen uker allerede. Grusomt, også blir man så sliten og kvalm av det.. Noen dager er bedre enn andre. Det hjelper forresten å ligge på venstre sida når man skal sove
![]()
Det med venstre sida har jeg merket - er det noen logisk forklaring på det? Veldig rart.