Sliter med luktesansen!

Augustjenta

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Nå er det verste av kvalmen begynt å gå over ser det ut til... Istedenfor har jeg nå fått supermannNESE! Jeg brekker meg av ALT av lukter. Var i byen sammens med en venninne idag. Hun skulle prøve en parfyme og dermed måtte vi avslutte daten vår tidlig... Hun hadde sprayet EN parfyme på armen og jeg klarte rett og slett ikke å være sammens med henne! Mannen måtte sove på sofaen inatt etter å ha tatt på seg parfyme etter en dusj...

Dette går ikke an! Deg kan umulig fortsette slik?

Tralalaaaaa..... Hormoner!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ha ha ha kjenner meg så igjen!!!!!

Hehe! Den luktesansen er heilt forferdelig! Sliter med di som røyker på jobb:p

Sliter også veldig når jeg skal hå ute blandet folk. Går å brekker meg. Og når mannen lager kaffe, da sliter jeg. Jeg som er en skikkelig kaffedrikker...

Nå er det verste av kvalmen begynt å gå over ser det ut til... Istedenfor har jeg nå fått supermannNESE! Jeg brekker meg av ALT av lukter. Var i byen sammens med en venninne idag. Hun skulle prøve en parfyme og dermed måtte vi avslutte daten vår tidlig... Hun hadde sprayet EN parfyme på armen og jeg klarte rett og slett ikke å være sammens med henne! Mannen måtte sove på sofaen inatt etter å ha tatt på seg parfyme etter en dusj...

Dette går ikke an! Deg kan umulig fortsette slik?

Tralalaaaaa..... Hormoner!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

jeg å! Værste lukten er eksos, som er overalt utenom hjemme:p

Sent from my GT-P1000 using BV Forum mobile app

Jeg og! Forrige gang klarte jeg ikke å være i nærheten av bikkja gjennom hele svangerskapet.. Brakk meg hver gang.. ;) stakkars..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Blir kvalm av all matlukt :P men spise det kan jeg... ingen problem :P men er litt forstyrrende å stå å lage middag også blir man såååå dårlig av lukten, men allikevel klarer å spise det etterpå :P

hehehe.. jeg begynte plutselig å HATE parfymen til mannen hehe

Det tok ikke lang tid fra jeg ble gravid til jeg slet med handling av mat i butikken, de minste luktene plukket jeg opp på.. Har vært sykemeldt en stund nå pga sterk svangerskapskvalme og har vært sengeliggende. Har ikke fått dusjet så ofte som vanlig og resultatet blir at jeg reagerer skikkelig dårlig på min egen kroppslukt!!!

Haha dette kjenner jeg meg igjen i :) Parfyme? Grøsse.. Alt lukter!! Mat, klær, mennesker, butikker osv osv.

Back
Topp