Sliter med kvalme

Aurora

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Marsipanene 2019
Er det flere som sliter med kvalme ? Jeg er konstant kvalm, det er irriterende. Er i uke 7 nå .
Det hjelper litt med sitron vann. Det er faktisk det beste jeg vet om når jeg er kvalm.
Har også prøvd sea band i et par dager, men kjenner ikke så mye effekt enda .
Jeg husker at kvalmen ga seg etter en måned ca i mitt første svangerskap.

Nesten konstant kvalm. Sykemeldt fra jobb pga mye ansvar så gikk på en liten smell. Syns det tar på psykisk å være kvalm. Spyr ikke så mye lenger hvis jeg tar det med ro men kvalmen er der. Nå var jeg kvalm så å si hele sist svangerskap så venter ikke at den skal forsvinne med det første.

Kvalm her jeg å, 7+0..vært kvalm i to uker. Håper det går over snart. Tilbake i jobb til mandag. Skal ha hjemmekontor med 7 åringen hjemme i to uker før skolen begynner...gruer meg så! Mannen er på jobbreise neste uke også.. :P

Kvalm her også. Som regel ikke så ille at jeg kaster opp (har kun kastet opp én gang), men den er nesten konstant der.. På morgenen og kvelden, kanskje mest på kvelden. Eller når jeg ikke har spist på noen timer.

Signerer på den. Er 7+3 og vært kvalm den siste 1,5 uken. Mange dager hvor det er nesten konstant, og jeg våkner i 4-5 tiden om natten av kvalme. Kjenner sult forverrer kvalmen men jeg har allikevel så dårlig matlyst, så blir en ond sirkel hvor jeg veit jeg må spise for å dempe kvalmen, men blir kvalm av tanken på mat. Klarer å få i meg rikelig med væske da, heldigvis. Men allikevel slitsomt å føle seg i så elendig form [emoji26]

Er også veldig kvalm, og sliter veldig med å få i meg mat. Greier å spise noen tygger, før det stopper helt opp. Har vært kvalm i noen uker nå, er 8+6, og det har foreløpig bare blitt verre. Kveldene er aller verst, særlig når jeg legger meg - noe som jo er irriterende, siden jeg er veldig sliten og bare har lyst til å legge meg. Men her stopper det med kvalme, kaster ikke opp.

Er mye kvalm np og synes Postafen kan hjelpe en del på de værste dagene. :) Fått beskjed om at det er helt trygt å ta!

Signerer denne. Føler meg konstant kvalm, men er verst når jeg stresser litt og på kvelden. Merker det blir verre når jeg ikke har spist på en stund, men syns det er vanskelig å få i meg mat. Er 8+5 nå. Har ferie i 3 uker, så håper det har blitt bedre til jeg skal tilbake i jobb

Kvalmen kom nå, hurra (7+1). Første arbeidsdag etter ferien og, så det her blir bra:dead: Kjenner det hjelper litt om jeg spiser litt med jevne mellomrom.

Fikk utskrevet resept på kvalmestillende og B6 + syrenøytraliserende i dag.. Håper det hjelper!

Kjøpt sea band i dag. Håper det hjelper, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør..

Vedlegg

• Snapchat-618782393.jpg
    Snapchat-618782393.jpg
    488,1 KB · Visninger: 11
Møkk dårlig :hungover: henger over vasken på mårran ...og det kan komme på kvelden. Formen er mye bedre når jeg er borte. Så var bortreist i helgen , det funker for mange . Så dra bort om du kan haha... fikk skrevet ut kvalmestillende sist, men funka dårlig :banghead:

Back
Topp