Hei. Jeg sliter veldig med hodepine nesten hver dag nå. Til daglig jobber jeg 100% turnus i helsevesenet. Når jeg har fri, har jeg kun ligget hjemme med hodepine, og ladet meg opp til ny dagvakt eller seinvakt på jobb. All fritiden min går med til å ligge hjemme for å hvile ut til neste arbeidsdag. Nå er jeg dritt lei av å bare ligge hjemme, og ikke ha overskudd til å være sosial, være med familie eller kunne ornde i stand hjemme osv. Alt pga denne irriterende hodepinen
Jeg har vurdert å kontakte fastlegen, men jeg har slettes ikke noe lyst til å sykmelde meg heller.
Noen som har noe råd mot denne plagsomme hodepinen? Ønsker ikke å ta smertestillende, men jeg drikker over 3liter vann hver dag og spiser regelmessig. Likevel er hodepinen så intens!
Er i svangerskapsuke 14.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har vurdert å kontakte fastlegen, men jeg har slettes ikke noe lyst til å sykmelde meg heller.
Noen som har noe råd mot denne plagsomme hodepinen? Ønsker ikke å ta smertestillende, men jeg drikker over 3liter vann hver dag og spiser regelmessig. Likevel er hodepinen så intens!
Er i svangerskapsuke 14.
Sent from my iPhone using BV Forum