Sliter med denne samvittigheten

*Twixie*

Forelsket i forumet
Sliter sånn med dårlig samvittighet.
Jeg er jo sykmeldt nå, og går derfor hjemme. Men sliter sånn med dårlig samvittighet fordi sønnen min er i barnehagen :( Jeg vet jo at han storkoser seg der, og sikkert hadde kjedet seg her hjemme med meg.
Henter han tidlig enkelte dager da. Selv om han blir små sur når han går glipp av frukta.
Skal se an formen i morgen tidlig, for å se om jeg kan ha han hjemme.
Blir jeg bare liggende på sofaen er det jo kjedelig for han...

HUFF, denne dårlige samvittigheten altså...

Sikkert graviditeten som gjør meg sentimental...

jeg skal love deg, hadde jeg hatt barnehage plass så hadde min lille vært i bhg endel også! han koser seg nok glugg i bhg, og det er jo viktig at du får slappe av så du har energi til han senere på dagen.

know the feeling!!

Eg også går hjemme med sykmelding denne uken. Eg hadde minien hjemme i går, men bare på grunn av at han hadde nesten 40 i feber på mandagskvelden, og barnehagen ønsker vi har ungene hjemme en feberfri dag...
Men var ikke mye mor å skryte over egentlig. Vi bodde så og si framfor tv, siden eg bør holde horisontalen så var det ikke så mye mer eg kunne gjøre..

Det syns jeg ikke du skal tenke på. Du er jo sykmeldt for en grunn..  :-)

Kanskje du kan hente gutten litt tidligere enn du pleier? Etter frukten evt? :-)

Slutt å ha dårlig samvittighet!!!
Hvis du ikke er i stand til å jobbe, så er du heller ikke i stand til å ha full oppmerksomhet på en toåring heller! Det er ofte mer slitsomt enn jobb, synes jeg :)

Jeg forstår at du tenker sånn, og tror at andre mener du bør han han hjemme, men jeg hadde gjort akkurat det samme i din situasjon!

Det er bedre å hvile på dagen og ha litt krefter til gutten på ettermiddagen, enn å gjøre som meg: Jobbe fullt og være død som et slips når jeg kommer hjem!!!

Eg går åg hjemma sykmeldt.. Har vært det 3 uker nå, men av andre årsaker. Minien går i bhg 4 dager i uken. Har han hjemme en dag. Men så har han korte dager. leveres kl 9 og eg hente han kl 2. Då får han sove så lenge han vil å så har me gode ettermiddager hjemme. Eg syns det e heilt fantastisk. Nyde å ha han møje hjemme..
Men eg e ikje så dårlig at eg heller ikje klare det...

Sliter med det samme her! Er sykemeldt pga kvalme og oppkast. Og det er ikke bare noen ganger for dagen, og kaster jeg ikke opp, ligger jeg strak på sofaen å ikke klarer noe!
Har henta tidligere de dagene jeg er i form til det da! :) Å han er en skikkeli barnehage gutt, så jeg vet han har mer morro der enn her med meg nett nå! :P

Det skal du overhodet ikka ha dårlig ssamvittighet for. Jeg er selv sykemeldt og klarer ikke å ta meg av snuppa her en hel dag, og sånn må det bare bli en periode. Passer på å hygge meg ekstra med henne når formen lar meg gjøre det og føler vi har mer kvalitetstid sammen da:-)

Dere er bra herlige jenter!
Godt å høre at flere på en måte er i samme situasjon

Og i dag har jeg spydd som aldri før, ingen dager har vært så ille som denne altså..
Så bra jeg ikke hadde han hjemme. De hadde visst hatt vaffler og kakao ute i dag,så han hadde storkost seg :)

Jeg sliter med dårlig samvittighet overnfor mine to om ettermiddagen... Finnes ikke overskudd, sliter voldsomt med ettermiddagskvalme. Såvidt jeg klarer å lese bok til de på sengekanten.

Back
Topp